Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Trening dla juniora ;/

trzmielu
24-08-09, 22:08
Witam !

Jestem kompletnie zielony w sprawach kulturystyki ;/ Chciałbym sobie wyrobić skromny tzw. kaloryferek . Problem jest jednak w tym że mam troszeczkę tłuszczu na brzuchu ;/. Dodam że mam 15 lat 183cm wzrostu i 79kg wagi , gram w piłkę nożną w II ligowym klubie w juniorach trening 3 razy w tygodniu ( pon , śr , pt ) + mecz w weekend. We wtorki i piątki robię 2 serie po 30 tzw.scyzoryków a w dni treningów 1 serię po 30. Myślicie że to wystarczy żeby w przeciągu miesiąca - 3 tygodni przyniosło jakiś efekt ma moim brzuchu ? Proszę o rady.

Pozdrawiam

Lebron16
24-08-09, 22:21
rada jest taka- jeśli masz tłuszczyk choćby troche to kaloryferka nie będzie widać, a więc dieta redukcyjna [ w dziale dieta o tym poczytaj] uloz i tam wrzuc diete, no i moze jak masz czas zacznij robic abs2 albo a6w, z tym ze a6w troche czasowe i 6tyg trwa trening dzien w dzien

Jolly
25-08-09, 07:33
A6W na początek byłoby OK. Grasz w piłkę, więc naturalne aeroby masz, więc dieta z lekko ujemnym bilansem kcal+A6W i po jakimś czasie będzie kaloryfer. A po jakim to zależy od ilości tkanki na brzuchu.

Yosho
25-08-09, 13:08
A6W na początek byłoby OK.

Jeśli ma słaby brzuch to A6W nie ma sensu gdyż wytrzymie do max.20 dnia i klops... pisze, że ćwiczy scyzoryki (spoko), ale radził bym zrobić brzuszki na maxa... spróbuj ile zrobisz na raz i napisz.... tylko rób je porządnie:D Wtedy się oceni jaki masz mocny brzuch... tylko zrób to w dzień nie treningowy:P

Jolly
25-08-09, 18:30
To wtedy zacznie od nowa i wytrzyma do 30-35 dnia, a kolejny raz zrobi całe. Trzeba ćwiczyć!.

trzmielu
26-08-09, 10:54
Zrobiłem 52 brzuszki na raz , bez przerw myślę że z lekkimi przerwami 65 bym dał radę

Jolly
26-08-09, 11:00
Nie rób brzuszków. To wbrew nazwie bardzo słabe ćwiczenie na brzuch. Możesz robić np:
Pompki boczne, Udchylanie nóg w boki na drążku, brzuszki na ławce skośnej(wtedy tak). Scyzoryki, etc.

trzmielu
26-08-09, 11:36