Zobacz pełną wersję : jak skuteczniei szybko przytyc...
dawidson999
21-08-09, 17:29
Witam od pewnego czasu nurtuje mnie to iz jestem zbyt chudy, naprawde duzo bym dal zeby prtzybyc na wadze, tak wiec zwracam sie do was bo pewnie macie juz co nieco doswiadczenia w tym temacie a ja jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o cwiczenia, diety, odzywki i wszystko co z tym zwiazane. Dlatego prosze was napiszcie mi prostym jezykiem co mam zrobic zeby w najlepiej jak najkrotszym czasie jak najwiecej przytyc... naprawde bardzo mi na tym zalezy. Zaznaczam ze nie jestem nie jadkiem jakims bo potrafie zjesc naprawde sporo...
a i zaznaczam ze jest mi wszystko jedno czy obrosne miesniami czy tluszczem, wazne zeby przytyc
Frytki i tak jak ktoś kiedyś pisał woda z parówek(żart) :P
Odżywki nie koniecznie jak już(Gainer)!
Dieta, ćwiczenia siłowe na masę.
Podaj wiek, wagę wzrost. (reszta ci pomoże ja chciałem tak na wstęp bo sie nie znam) xD
Musisz sobie ułożyc diete i jeść jeść jeść i ćwiczyć :P A jak chcesz przytyć tłuszczykiem to jedz na noc dużo to na bank przytyjesz, możesz jeszcze zacząć sie stołować przez miesiąc w mc'donaldzie :p efekty na pewno będą widoczne :) pozdro
najlepiej zacznij ćwiczyć i uloz odpowiednia diete. Zapewniam Cie ze z czasem obrosniesz za rowno w miesnie jak i tlusczyk :D
dieta na mase... nawet taka niedoskonała ;]
złamałem reke, nie cwicze juz 2 tygodnie ale z diety nie zrezygnowałem
wynik: rosnie taki maciuś ze zaczynam sie mocno niepokoic ;-o xD
dawidson999
21-08-09, 21:40
no tak, wszyscy piszecie o diecie zeby sobie ulozyc, ale co mam sobie wymyslic co lubie i tak ulozyc ja? xD i jest jakis sposob bez cwiczen? bo wiecie niemam nikogo kto by mial silke w okolicy a sam sprzetu nie mam, chyba ze jakies domowe sposoby...a co do jedzenia w nocy to wlasnie wtedy najwiecej jem, sniadania co prawda nie, ale w nocy potrafie wpierdzielac jak szalony:D