PDA

Zobacz pełną wersję : wielka prosba !



toudi1987
22-07-09, 15:21
witam ! bardzo prosilbym o ulozenie dla mnie diety na mase , dodam tylko ze jestem zupelnie zielony w te klocki ! mam 22 lata 180 cm wzrostu i 65 kg co jak dla mnie zdecydowanie za malo , chcialbym przytyc conajmniej 10 kg dlatego prosze o pomoc , dodam tylko ze nie cwicze na silowni , chce tylko przytyc , z gory dziekuje za pomoc , pozdrawiam

Rynju
22-07-09, 15:27
skoro to obojetne czy co to sie stosuj do zasady zeby jesc co 3 godziny, rano duzo weglowodanow (kasze, ryze, chleb pelnoziarnisty itp.) i bialka (ryby, jaja, miesa chude itp.), im blizej wieczora tym mniej weglowodanow a zostaja posilki glownie bialkowe.
Nie zapominaj o tluszczach (olej mct, oliwa z oliwek, z pestek winogron itp.)

toudi1987
22-07-09, 16:21
dzieki , ale nie wiele mi to daje , chcialbym gotowa diete co jesc i o ktorej , pozdrawiam

Rynju
22-07-09, 16:52
uzyj jakiejs podwieszonej diety gotowej na mase

Awaken82
23-07-09, 11:56
Bez treningu i bez naturalnej tendencji do tycia, czyli taki typowy chudzielec to powiem z własnego doświadczenia - nic z tego nie będzie. Przede wszystkim jak się ćwiczy to się chce jeść, a jak się nie będzie chciało jeść to ciągle wpychanie żarcia na sile to nie na dłuższą metę. Także d... w troki i na siłownie:) w innym przypadku i tak wszystko co zjesz znajdzie się w klopie.

Pozdrawiam.

toudi1987
23-07-09, 13:31
jakbym tylko mogl , napewno poszedlbym ! pracuje w szkocji po 12 godzin dziennie ,wychode o 6 30 z domu a wieczorem jestem dopiero o 20 , za bardzo nie mam , jak , czy mozna na to jakos zaradzic , czy reczywiscie przyjeta dieta nic mi nie da ?

Rynju
23-07-09, 16:28
jasne ze da!
nadwyzka kalorii bedzie sie odkladac i tak bedziesz zwiekszal swoja mase

luo
24-07-09, 23:14