PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc



kargul922
11-07-09, 20:25
Witam !!!

Mam 17 lat.
Mierzę 195 i ważę 88 kg. Mój problem. Hmm. Brzuch. Nadmierna ilość tkanki tłuszczowej. :/ Nie czuje się za bardzo na basenie lub plaży. Chciałbym zniwelować nadmierną ilość tkanki. Jestem początkującym na tym forum i prosiłbym o radę. Jak sięgo pozbyć. Jestem aktywną osobą,. Bieganie, piłka nożna, siatkówka,. W sumie cały tydzień po szkole okolo 2 do 3 godzin życia sportowego. Pozdrawiam. :)

j0zek
11-07-09, 20:31
Skoro jestes tak aktywna osoba to skad ten brzuch?:P
A tak powaznie to mozliwe ze masz taki odstajacy ja ja, i nic praktycznie z tym ie juz nie da zrobic, 2 sprawa moze masz tendencje do odkladania tluszczu na brzuchu albo po 3 nie wiem
moze wrzuc foty i ocenimy?

kargul922
11-07-09, 20:42
Tak. Racja. Skad ten brzuch. :(( Ostatnio nawet zaniedbalem moj sportowy styl zycia. Wiesz sam, wakacje,,,, itd. Strasznie przytylem po przejsciu do nowej szkoly, mieszkam w bursie i to moze ma cos do rzeczy,. Zauwazylem takze ze coraz mniej czasu poswiecam bieganiu. Wrr

kargul922
11-07-09, 20:49
Moze to przez to ze od dzieciaka bylem straszna kulką czy misiem jak kto woli, wrr. :/ Wyrobilem sie troche tylko jak zaczalem rosnac intensywniej. tzn. gimnazjum to brzuch zostawal. ://

j0zek
11-07-09, 20:53
mozliwe tez ze masz juz rozciagniete miesnie plaskie brzucha czy jakos im tam jest, i nie da rady zeby go "wciagnac"

kargul922
11-07-09, 21:03
nie wiem juz sam,

kargul922
11-07-09, 21:05
tak wlasnie wyglada to cos

Anaboliczny Koks
11-07-09, 21:14
No i co ja tu widzę ? Śmietnik w środku brzucha ,zacznij robić aeroby ,interwaly .

Ikar
11-07-09, 21:54
mozesz do tego zaczac tobic trening na brzuch ABS 8 min.

spidersb
11-07-09, 23:05
tez mam taki brzuch. tak jakby centymetr tkanki tłuszczowej, ale tylko na brzuchu i z boku.

Starałem się kiedyś robić brzuszki 3 razy w tygodniu na ławce skośnej. Ale nie pomagało za mocno. rzeźbę cieżko było wicać przez ten tłuszcz.