Zobacz pełną wersję : Klatka + Biceps + Plecy
Witam.
Jestem zupełnie początkujący. Prosiłbym żebyście napisali mi jakiś sensowny plan na masę z uwzględnieniem tych partii: Klatka, Biceps, Triceps, Plecy, Kaptury. Nie potrzebuję Mięśni nóg i brzucha ponieważ trenuję kosza i wszystko mam ok :) Sprzęt jaki mam to: Ławka regulowana, z możliwością regulacji do kąta ponad 180 stopni, sztanga prosta, rozpiętki i tyle.
Byłbym na prawdę wdzięczny
Pozdrawiam
No to na początek proponuje obiegówge którą znajdziesz w podwieszonym "trening dla początkującego". Wybierz sobie jakąś i wtedy ją tu wklej.
Prosiłbym żebyście napisali mi jakiś sensowny plan na masę
Mase dopiero potem będziesz leciał najpierw musisz się nauczyć techniki i tego sportu.
pzdr.
barki też ci są nie potrzebne ??
krzychuool
25-12-06, 14:00
1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej(klatka),
2.Unoszenie sztangielek bokiem w staniu(naramienne-boczne aktony)
3.Wyciskanie sztangi w siadzie zza karku(naramienne-przednie i boczne aktony),
4.Podciąganie na drążku szerokim uchwytem(jeżeli nie dajesz rady podciągnąć się poprawnie technicznie ani razu,lub b.mało-proponuję zastępczo wykonywać samą fazę negatywną ćwiczenia-tj.do góry pomagamy sobie nogami lub z pomocą partnera,a w dół opuszczamy się powoli,przez cały zakres ruchu kontrolując swoje opadanie.)(najszersze grzbietu),
5.Skłony tułowia ze sztangą w staniu(proste grzbietu)-w tym ćwiczeniu proponuję małe obciążenie-może być sam gryf,
6.Uginanie ramion ze sztangielkami w staniu.(bicepsy),
7.Wyciskanie hantelka zza głowy.(triceps),
8.Nawijanie i odwijanie ciężarka na drążek(zawieszonego na sznurku)(przedramiona),
9.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej
10.Hantelkami o kolano(bic)
11.prostowanie ręki w opadzie tułowia(tric)
Mase dopiero potem będziesz leciał najpierw musisz się nauczyć techniki i tego sportu.
pzdr.
Ćwiczyłem całe wakacje, ale zupełnie dla frajdy bez planu itd. więc mniej więcej wiem ocb.
krzychuool - Dzięki, masz ode mnie SOG'a :)
Pozdro