PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc w ustaleniu treningów



Ranian
01-07-09, 21:57
Przejrzałem kilka programów z forum i nie jestem pewny od czego zacząć, chciałbym, aby ktoś bardziej doświadczony posłużył radą.

Mam 19 lat i przy wzroście 177 cm ważę 80 kg. Od 18-stki oprócz włosków na klacie zapuściłem trochę siebie... Cysterna piwa, trochę lenistwa nie wyszło mi na dobre. :errf: Chcę coś z tym zrobić (głównie chodzi o "mięsień piwny") i tutaj widzę Waszą rolę :pray:
Chciałbym zacząć treningi jak najszybciej. Mogę przeznaczyć na ćwiczenia 2 godziny dziennie najlepiej omijając póki co siłownię właśnie ze względu na ograniczony czas, więc w domu, do tego mogę stosować jakąś niekatorżniczą dietkę z uniknięciem chemii i rozmaitych specyfików.
Na dłuższą metę jeszcze nie ćwiczyłem, więc jestem zielony w temacie :whistle:
Możliwe jest osiągnięcie efektów bez sprzętu i z tak małymi zasobami czasowymi?
Znajdzie się ktoś, kto na bieżąco będzie mi doradzał?
Wszelkie porady i sugestie będę traktował poważnie, liczę na wyrozumiałość i sorki za laicyzm i długość posta :surprised:

Pewnie kilka osób mi zarzuci, że nie używam wyszukiwarki itd. ale właśnie dlatego, że już trochę poczytałem, wolę uzyskać indywidualną poradę.
Z góry dzięki

Ranian
01-07-09, 22:22
Proszę o przeniesienie do działu "Dla zielonych", sorry nie rzucił mi się w oczy

p_narozny
01-07-09, 22:30
Skoro tak to jesli chodzi o zarcie:
zero piwa/alkoholu
slodyczy
chipsow i innych smieci
na kolacje tylko bialko - rybka/serek
zadnego podjadania miedzy posilkami
duzo warzyw

no i po prostu biegaj, ile mozesz w miare polepszajacej sie kondycji, 4-5 razy w tygodniu:P zobaczysz efekty:) pozdro

Yosho
01-07-09, 22:33
Koniecznie musisz sobie wyliczysz zapotrzebowanie kaloryczne i tak jeść aby było na minusie:P Wtedy chudniesz:D

Co do ćwiczeń, to jeśli nie masz sprzętu brzuszki i A6W ( albo ABS2 JEŚLI ZAMONTUJESZ DRĄŻEK)!!!