PDA

Zobacz pełną wersję : Domowy trening.

marim
28-06-09, 19:38
Witam... zostałem szczęśliwym nabywcą hantla, który waży około 20 kilo ? Nie wiem dokładnie... I nie wiem jak zabrać się za niego... chcę w szczególności rozbudować biceps, bary no i klatkę piersiową - nie jest priorytetem. Jestem w tym dość zielony... Potrzebuję konkretnych ćwiczeń, dzięki którym po wakacjach już będzie widać efekty... Jeżeli jest to potrzebne to podaję swoje parametry... Wzrost: 186 cm, waga: 84 kg, wiek:16 lat... Czytałem wiele takich tematów ale nie wiem, na które ćwiczenia się zdecydować... nie orientuję się w fachowych nazwach i proszę Was o wyrozumiałość. Zaproponujcie mi kilka ćwiczeń + odpowiednie żywienie. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam ;)

johnni
28-06-09, 19:43
20 kg hantel może być ciężko na początek według mnie. Zostawiam Ci video atlas ćwiczeń może być przydatny jeśli jesteś zielony w ćwiczeniach
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=3733

Ale jeżeli masz szanse to zapisz się na siłke bo za dużo nie zawojujesz, aha i poczytaj forum.

marim
28-06-09, 19:52
Ehh... wiesz ile razy chciałem iść na siłownie, ale trochę dziwnie czułbym się w otoczeniu ludzi, których biceps jest wielkości mojej łydki ;D

czekam na dalsze propozycje ćwiczeń.

johnni
28-06-09, 19:56
miałem dokładnie tak samo ale w końcu doszedłem do wniosku że przecież po to tam ide żeby wyglądać jak oni, w pierwszy dzień jak wbiłem wszyscy mnie mierzyli wzrokiem itd jak wbiłem do szatni ale pełna kulturka kulturka była. Goście do mnie "siema młody zapisałeś się?" gadka szmatka :) nie obyło się też bez nabijań się typu "no młody za szeroki jesteś nie zmieścimy się w drzwiach :D" ale jak widać nie taki diabeł straszny. Teraz sam pomagam nowatorom na siłce.

zCzymDoLudzi
28-06-09, 22:17