Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Trening w domu

hultek
27-06-09, 01:01
Witam, postanowiłem się wziąć za siebie, bo cienko u mnie z mięśniami. ;d

No i tu pytanie - czy poprzez zwykłe domowe ćwiczenia + używanie 1 hantla (tak, mam tylko 1, kolega pożyczył :D) mogę poprawić choć trochę swoje bicepsy?
Chciałbym poprawić właśnie bicepsy, klatkę piersiową, barki. Nie znam się na biologii ciała, nie wiem co tam jeszcze można domowymi sposobami. ;d

Aha, szukałem w googlu i szukałem szukajką z tego forum i żaden wynik mnie nie satysfakcjonował. Wybaczcie kolejny taki durny topic. :]

Jeszcze wspomnę tylko - żadnych ławeczek, modlitewników itp. nie posiadam, jeden hantel, łóżko, stoły, taborety itp. ;> Siłownia wchodzi w grę dopiero od października, a ja bym chciał teraz, przez wakacje coś poćwiczyć.

Z góry dzięki!

zCzymDoLudzi
27-06-09, 01:09
Ja ćwiczę z własną masą ( 120 kg mi wystarcza xD ) Rób pompki, przysiady, wspięcia na palce ( trening nóg). Możesz też wykonywać a6w na brzuch. Jeden hantelek to zawsze coś też ^.^

fvs
27-06-09, 08:57
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp

może tego sprobuj :) lub chociaż zaczerpnij sobie ćwiczenia :)

niewula
27-06-09, 09:21
chcialem mu dac ten sam link:P

co do tej hantelki to tobie kolega porzyczyl czy ty jemu ?
bo jak ty jemu to wez spowrotem i czwicz na dwoch

zawsze cos tam zdzialasz samemu ale efekty nie bede takie jak na silowni :P
i zajrzyj jeszcze doi dzialu dieta

xxmłodyxx
27-06-09, 11:34
hultek jestes ze wsi czy z miasta bo to troche róznica

pimols
27-06-09, 11:34
niech Ci kolega oddaje tego hantla dosc tego dobrego kurwa!:evil::evil:
jezeli bedziesz regularnie czwiczyl domowe cwiczenia/bieganie/basen to napewno poprawisz swoja sylwetke odzywiaj sie dobrze i wytrwałości a jak Ci sie spodoba to zacznij na siłownie chodzic bo dobra sprawa:)

zCzymDoLudzi
27-06-09, 11:59
Mi się wydaje że ten hantel jest jego kolegi a nie autora tematu :D

vol81
27-06-09, 13:18