Zobacz pełną wersję : Dieta do sprawdzenia i poprawienia
Jestem zielony i ułozyłem diete :D pewnie zajebista. Staralem sie poczytac i ułozyc wg jakiegos schematu. Prosił bym o poprawke itp. Waze 65kg, wzrost 172cm. Pracuje całymi dniami wiec prosił bym o wziecie poprawki na pore cwiczen (pon, sr, piatek chyba ze lepiej bedzie zastosowanie czestrzych cwiczen, odrazu mowie ze jestem poczatkujacy). Braki uzupełniam mass xxl.
7:00
mleko 250 ml
płatki owsiane 90gr
10:30
Twarog 120g
szynka indycza 15gr
pieczywo razowe 200gr
pomidor,cebula,papryka-dla smaku
13:30
4 jajka
Chleb zytni pelnoziarnisty 150g
16:00
Makaron razowy 100gr
jogurt 150gr
serek wiejski 200gr
17:30
Tunczyk w wodzie 80g
Slonecznik 30g
18:30 posiłek przed treningowy
Ryz 100g
Piers z kurczaka
oliwa z oliwek ok. 5ml
20 -21
Trening
30 min Po
Białko, duzo wody sen.
Zapotrzebowanie 1720 kcal
Z gory dziekuje bardzo.
a jakie masz braki skoro uzupełniasz je mass xxl?
taki miałem zamiar. Czytałem ze jakiegos gainerka powinno sie brac, jak nie jestes w stanie spozyc posiłku z diety. Pracuje i czasami jestem pewien ze nie bede mogl czegos zjesc. trening na koniec dnia nie przeszkadza ?
Ale oczywiscie moge sie mylic, odpuscic mass xxl ?
podgladacz92
25-06-09, 23:41
Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z odżywką, jak sam napisałeś jesteś początkujący, poćwicz parę miesięcy z dietą, oceń czy jesteś w stanie się do niej stosować i dopiero potem pomyśl o suplementach.
możesz kupić pudełko na żywność zabrać ze sobą kurczaka z ryżem i warzywami.Możesz zjeść tuńczyka w puszcze z pieczywem razowym.
A jeśli naprawdę nie masz możliwości kup odżywkę gainer jeśli nie masz skłonności do tycia lub bulk jeśli masz.O gainerach się nie wypowiadam ,bo sam nigdy nie stosowałem
pzdr
No i spoko. Zaczynam od poczatku miesiaca. Narazie na samej diecie. Dzieki za pomoc. A co sadzicie o białku po tereningu, potrzebne ? czy tez sobie odpuscic. Mozecie mi jakies polecic ?