PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie odrzywki najlepsze suplementacja



Guralson
23-06-09, 16:35
Witam pisze ten post z prośba podania opinii na temat moich suplementów jakich zażywam . zacznę od początku ćwiczę juz ponad rok od kilku miesięcy biorę odżywki takie jak HMB olimpu 1250mg/caps oraz Ckreatyne olimpu 1250mg/caps zażywam również L-GLUTAMINE EXTREME 400g TREC czy to dobre zestawienie suplementów ? jesi nie to podajcie jakies dobre zestawienie na masę i rzeźbę ? aa i jakiem mam miec dawkowanie tych obecnych suplementówa co zażywam ? mam 83 kg 16 lat oraz 175 wzrostu

niewula
23-06-09, 23:58
ja ciebie czlowieku nie rozumiem bierzesz te odrzywki od kilku miesiecy???

cos mi tu smierdzi jesli chcesz zebysmy ci pomogli to pisz prawde...

KowalX
24-06-09, 00:02
@niewula
ciekawe jak jego nerki dużo krety musiało polecieć ;)

piap1
24-06-09, 07:59
Z odżywek na mase to mutant mass najlepszy gainer na rynku w żadnych wypadku nie kupuj 737 od megabola pieniądze z błoto wyrzucisz.Kup sobie jakąś tania kreatyne na początek polecam Ceel Pump.

MolderDist
24-06-09, 21:09
KowalX, a co am kreatyna do nerek?

Pozatym kreatyny w innej dawce bodajże 0,03 g na kg masy ciała podanawana jako ciągla suplementacja również jest stosowana.

Do autora:
- hmb wywal
- to samo z sama glutaminą

- bierz kreatyne cyklicznie a wiekszych dawkach (nie wiem jakie stosowałeś)
- do tego jakiś no-booster przed treningiem, lub tańsze wersja to aakg (arginina) + kofeina - np. Arginine^3 + Coffeine Powder z Activlaba
- dołóż okołotreningowo Bcaa Xtra

masz w sumie tutaj wszystko co potrzeba

teraz tylko białko/gainer/zupki/batony w celu uzupełnienia diety jeżeli cokolwiek się nie zgadza, dodatkowe witaminy i minerały, omega-3 i jazda.

KowalX
24-06-09, 21:27
KowalX, a co am kreatyna do nerek?