PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc z planem na mase dla zielonego



Wojak
19-06-09, 16:31
Witam. Jestem nowy na forum i to mój 1 temat więc proszę o wyrozumiałość:smile:

wiek 17
staż 4 miechy
waga 72kg (!#*@#!)

Jestem początkujący , ćwiczę na domowej siłowni problem polega na tym że nie mam żadnego konkretnego planu treningowego o.O Chodzi mi o mase. Ćwiczę co 2 dzień i trening wygląda tak że staram się ćwiczyć wszystkie grupy mięśniowe na 1 treningu . Dojdę tym do czegoś?;P
Poszukałem troche na forum o planach na mase i dowiedziałem się ze są splity i fbw ale im więcej czytam tym głupszy jestem. Myslalem nad splitem ale jakos trening np klatki tylko raz w tygodniu mnie odstrasza:neutral:
Co radzicie? Pzdr

KowalX
19-06-09, 16:39
Witam. Jestem nowy na forum i to mój 1 temat więc proszę o wyrozumiałość:smile:

wiek 17
staż 4 miechy
waga 72kg (!#*@#!)

Jestem początkujący , ćwiczę na domowej siłowni problem polega na tym że nie mam żadnego konkretnego planu treningowego o.O Chodzi mi o mase. Ćwiczę co 2 dzień i trening wygląda tak że staram się ćwiczyć wszystkie grupy mięśniowe na 1 treningu . Dojdę tym do czegoś?;P
Poszukałem troche na forum o planach na mase i dowiedziałem się ze są splity i fbw ale im więcej czytam tym głupszy jestem. Myslalem nad splitem ale jakos trening np klatki tylko raz w tygodniu mnie odstrasza:neutral:
Co radzicie? Pzdr

więc chyba podświadomie ćwiczysz ogólnorozwojówkę ,ale ćwicz ją do 3razy w tygodniu ;)

co do splita są różne opinie i dobrze jest ćwiczyć 1 w tygodniu.Ale możesz spróbować 2razy tylko pamiętaj by zachować odstęp dla dużych partii mięśniowych 72h i 48h dla małych.Czyli jeśli robisz klatę w poniedziałek następna w piątek kolejna we wtorek.Ogólnie sam zobacz jeśli chcesz czy będziesz się rozwijał. Ja na twoim miejscu najpierw spróbował bym raz w tygodniu ,a może w przyszłości gdy poznasz reakcję organizmu wystartował bym z treningiem instynktownym może trafisz na coś ciekawego.Wiadomo ,że każdy organizm inny.

michal_44