Zobacz pełną wersję : MEGAbodybuilderMAXX ??
witam all
jestem kompletnie zielony jesli chodzi o odzywki...
cwicze na profesjonalnej silce dopiero 2 miechy,
moj wzrost: 176 cm, 75kg wagi :lol: Mam dosyc szybka przemiane materii
w lapie marne 37 cm :neutral: ale jest lepiej odkad cwicze ;p
Czy ta odyzwka ktora jest w temacie bylaby dla mnie dobra?
Czy moze lepiej jakas dietka? Ryz...? Doradzcie mi plis
P.S. Nie chce zeby mnie strasznie rozwalilo... Chce miec fajna rzezbe ^^
Pzdr
dieta to podstawa a braki w diecie dopiero uzupełniasz odrzywkami
P.S. Nie chce zeby mnie strasznie rozwalil
kup sobie maść na rozstępy bo jak zjesz tą "odżywkę" to na pewno będą mega przyrosty ;DDD
p.S
dieta to podstawa
dzieki za wskazowki ;p
poszukam jakiejs dobrej dietki
witam all
jestem kompletnie zielony jesli chodzi o odzywki...
cwicze na profesjonalnej silce dopiero 2 miechy,
moj wzrost: 176 cm, 75kg wagi :lol: Mam dosyc szybka przemiane materii
w lapie marne 37 cm :neutral: ale jest lepiej odkad cwicze ;p
Czy ta odyzwka ktora jest w temacie bylaby dla mnie dobra?
Czy moze lepiej jakas dietka? Ryz...? Doradzcie mi plis
P.S. Nie chce zeby mnie strasznie rozwalilo... Chce miec fajna rzezbe ^^
Pzdr
czwiczyles cos wczesniej w domu,bo jak nie to albo bylo cos mocniejszego przez dwa miechy albo by sie przydala moze najpierw redukcja,fakt jestes niski ale 37 w lapie przy tej wadze i stazu to cos sciemniasz
yhy sory ale nie sciemniam
cwiczylem wczesniej 2-3 miesiace w przerwami u kumpla na paru przyrzadach.
napisalem ze cwicze 2 miechy na profesjonalnej silce... wiec nie mam powodu klamac...
troche mi juz poszlo a jestem czysty ;p jaka dietka bylaby dla mnie odpowiednia?
a z przemiana chodzilo mi o to, ze dosyc szybko moge zgrubnac lub schudnac ^^
czwiczyles cos wczesniej w domu,bo jak nie to albo bylo cos mocniejszego przez dwa miechy albo by sie przydala moze najpierw redukcja,fakt jestes niski ale 37 w lapie przy tej wadze i stazu to cos sciemniasz
no to ma już 5miesięcy treningu.