PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc

Mlody14
10-06-09, 22:18
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem, w ogóle jestem komplenie zielony w temacie "kulturystyka". Ale zbytnio mnie on nie interesuje, nie chcę wyglądąć jak kupa mięśni. Piszę tutaj, by poprosić "starszych" użytkowników o pomoc. Chciałby, mieć niezły "kaloryferek" i troszkę poprawić biceps. Od miesiąca codziennie robie po kilkadziesiąt brzuszków, rano i wieczorem, (min. 50, jak mnie wezmie to do 100 dochodzę), oraz pompki (po 20-40). Wiem, że tym nic wielkiego nie osiągnę, dlatego proszę Was o jakieś ciekawsze ćwiczenia, które dadzą większy efekt. Za tydzień mogę je rozpocząć, ponieważ kończy się rok szkolny i będę miał na to więcej czasu. Dane dot. mojego ciała:

Wzrost: 170cm
Waga: 65kg

Dodam, że gram w drużynie piłkarskiej, we wtorek i czwartek mam treningi i w weekend mecz, więc jeżeli potrzeba biegać, to z kondycją nie będzie problemów (chodź teraz przerwa międzysezonowa, więc także przydałoby się kondycję utrzymać, tym bardziej, że od września moja drużyna wraca do Ligi Dolnośląskiej Trampkarzy). W grę wchodzi zakup hantli, wprowadzenie jakiejś niewielkiej diety. W poniedziałek może się również okazać, że będę miał w wakacje dostęp do siłowni (średniej jakości).

Proszę, nie traktować mnie z powodu mojego wieku jak dziecko, uważam, że i fizycznie i emocjonalnie jestem na poziomie o wiele wyższym niż wielu moich rówieśników. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrwiam!

Mlody14
10-06-09, 22:27
Jutro dodam dokładniejsze dane dot. budowy mojego ciała, wszystkie wymiary itp.

puma007
10-06-09, 22:30
dobra diete pompki i jedziesz
co do brzucha to wybiesz sobie jakis trening a6w albo cos w tym stylu
co do treningów na silowni to w tym wieku nie radze,poprostu jest w tym wieku nie wskazane,chyba ze chcesz miec jakis uszczerbek na zdrowiu,co do hantli to popieram,mozesz cwiczyn na bicka,trick,bary

Mlody14
10-06-09, 23:07