PDA

Zobacz pełną wersję : Kreatyna + HMB



Dexter1900
14-12-06, 20:31
Na początku chciałbym Was przeprosić bo pewnie były już takie posty a przynajmiej podobne ale chciałbym się upewnić co i jak...
Wiec tak pytacie tu o staż wzrost i wagę:
Wiec tak waze 70kg 180cm staz mam mysle dobry i wiem jak machac zelastwem... cwiczylem okolo 5-6miesiecy http://img135.imageshack.us/img135/7649/pakerij3.jpg wygladalem tak i cwiczylem na sucho wtedy mialem 13lat http://img135.imageshack.us/img135/7649/pakerij3.jpg
Teraz mam 14 zaraz skończe 15 za pare dni i ćwicze znów od miesiąca moja przerwa trwała około 8miesiecy bo złamałem obojczyk ale już jest wszystko okey w bicepsie mam 33 w klatce prawie 100cm więcej nie mierzyłem i własnie chciałbym sie spytać o takie takie rzeczy jak HMB trec nutrition 440kapsli oraz Creatine monohydrate caps (vitalmax) (400kapsli) czy opłaca się to i i czy będą efekty... Nie znam się na tym syfie wiec przepraszam jak coś źle napisałem.!!

Wasze forum przeglądam około 3 tygodni :D
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość

Jose
14-12-06, 20:45
w wieku 84 lat lepiej odpusc sobie juz jakiekolwiek suplementy na mase %-)

a tak serio, to jestes mlody, masz 15 lat i narazie na Twoim miejscu nie bralbym nic, ewentualnie gainera/bialko aby uzupelnic diete ale tez niekoniecznie...

pzdr

Dexter1900
14-12-06, 20:53
Wiem ze Jose się znasz bo doradzasz wielu ludziom...
No ale ja chciałbym tylko zrobić ten jeden cykl z tymi dwiema rzeczami i rzucić to w kąt.
Poprostu tak tylko spróbować i dać se spokój bo mi siła idzie super bez tego... To przecież nie narkotyk że sie uzależnisz no nie ?:D I dalej byś mi to odradzał?? Proszę o szczere odpowiedzi
:)

Pozdraiwam i szacunek dla WAs jesteście bardzo mili na tym forum!!

Sadownik
14-12-06, 20:59
ja też bym ci proponował jakąś masówke
ale zrobisz i tak jak bedziesz chciał

Dexter1900
14-12-06, 21:03