Zobacz pełną wersję : HMB i kreatyna?
Jestem początkujący jeśli chodzi o odżywki.
Można zastosować takie połączenie? Co ewentualnie do tego?
Moje oczekiwania to: Przyrost tkanki mięśniowej oraz spalenie tłuszczu.
Prosze o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Siemka, skoro jestes poczotkujacy to uluz sobie diete, + bialko + silownia and cardio, aeroby. To pozwoli tobie rozwinac wieksza mase miesniowa + pozbyc sie tluszczu.
Mam mase i nie chce teraz białka.
Mógłbym zastasować takie połączenie HMB i kreatyna + może jakaś odżywka na spalanie tłuszczu? Jak tak to jaka to mogłaby być odżywka co polecacie.
lepiej żebyś narazie jadł same HMB jeśli chcesz spalić tłuszcz
do tego przede wszystkim dieta no i odpowiedni trening
i efekty gwarantowane :lol:
BZDURY :!:
zadne HMB :!:
Przyrost tkanki mięśniowej oraz spalenie tłuszczu.raczej ciezko o jedno i drugie, zdecyduj sie albo masa albo redukcja to sie doradzi...
hmm mam troche tłuszczyku ale nie że jestem gruby jak beczka. Chciałbym rozbudować muskulature i przy tym stracić troche tłuszczu (np. brzuch bo ostatnio się zaniedbałem)
podaja wage i wzrost, bo wydaje mi sie ze nie masz az tyle tluszczu ze jest sens go teraz spalac, pewnie masz troche za duzo ale teraz jest zima, trzeba sie masowac i masowac :mrgreen: na redukcje tluszczu bedzie czas na lato...
około 86-90kilo(ostatio było 88 a teraz mam wage zwaloną) 180cm.
a staz na silowni jaki masz? bo nadwaga jest ale jesli juz troche czasu cwiczysz to moze pod tluszczem kryja sie spore miesnie i lepiej nadal masowac przez zime a na lato redukcja?
Kiedyś ćwiczyłem miałem jakiś rok przerwy i teraz ćwicze miesiąc.
no to masz zapewne jednak fatu sporo
to zdecyduj albo redukcja albo przybieranie masy miesniowej?
jesli tluszcz to dla Ciebie taki problem i juz nie mozesz na niego patrzec to walnij redukcje, chociaz zima a szczegolnie okres swiateczny nie jest najlepszym czasem do tego ;]
no brzuszek troche urósł :P hmm chce stracić brzuch i przybrać na muskulatórze. chce zacząć 1 stycznia.