PDA

Zobacz pełną wersję : HMB i kreatyna?

Pieroog
12-12-06, 17:33
Jestem początkujący jeśli chodzi o odżywki.
Można zastosować takie połączenie? Co ewentualnie do tego?
Moje oczekiwania to: Przyrost tkanki mięśniowej oraz spalenie tłuszczu.
Prosze o odpowiedź.
Pozdrawiam.

Janara
12-12-06, 17:50
Siemka, skoro jestes poczotkujacy to uluz sobie diete, + bialko + silownia and cardio, aeroby. To pozwoli tobie rozwinac wieksza mase miesniowa + pozbyc sie tluszczu.

Pieroog
12-12-06, 17:55
Mam mase i nie chce teraz białka.
Mógłbym zastasować takie połączenie HMB i kreatyna + może jakaś odżywka na spalanie tłuszczu? Jak tak to jaka to mogłaby być odżywka co polecacie.

Matka_90
12-12-06, 18:03
lepiej żebyś narazie jadł same HMB jeśli chcesz spalić tłuszcz
do tego przede wszystkim dieta no i odpowiedni trening
i efekty gwarantowane :lol:

Pieroog
12-12-06, 18:05
Dzięki :)

Jose
13-12-06, 01:24
BZDURY :!:

zadne HMB :!:

Przyrost tkanki mięśniowej oraz spalenie tłuszczu.raczej ciezko o jedno i drugie, zdecyduj sie albo masa albo redukcja to sie doradzi...

Pieroog
13-12-06, 10:21
hmm mam troche tłuszczyku ale nie że jestem gruby jak beczka. Chciałbym rozbudować muskulature i przy tym stracić troche tłuszczu (np. brzuch bo ostatnio się zaniedbałem)

Jose
13-12-06, 13:10
podaja wage i wzrost, bo wydaje mi sie ze nie masz az tyle tluszczu ze jest sens go teraz spalac, pewnie masz troche za duzo ale teraz jest zima, trzeba sie masowac i masowac :mrgreen: na redukcje tluszczu bedzie czas na lato...

Pieroog
13-12-06, 17:47
około 86-90kilo(ostatio było 88 a teraz mam wage zwaloną) 180cm.

Jose
13-12-06, 19:19
a staz na silowni jaki masz? bo nadwaga jest ale jesli juz troche czasu cwiczysz to moze pod tluszczem kryja sie spore miesnie i lepiej nadal masowac przez zime a na lato redukcja?

Pieroog
14-12-06, 01:26
Kiedyś ćwiczyłem miałem jakiś rok przerwy i teraz ćwicze miesiąc.

Jose
14-12-06, 13:34
no to masz zapewne jednak fatu sporo