Zobacz pełną wersję : O to mój trening :))) do sprawdzenia
Witam mam na imię marcin i ćwiczę już od kilku lat mam 22 lata.
O to mój plan :
Poniedziałek: klata
- wycistanie na plaskiej
-wyciskanie na skosie w gore
-wyciskanie skosem w dol
-rozpietki
Wtorek: biceps i triceps
-uginanie przedramion ze sztangą
-unoszenie sztangielek na siedzaco
-podnoszenie przedramioenia na modlitewniku
-umoszenie przedramienia ze sznurkiem na wyciagu
Triceps
-wyciskanie francuskie
-prostownaiew ramion na wyciagu
-prostowanie ramion na wyciagu z lina
-pompki na poreczach
Sroda: wolna
Czwartek :barki
-wyciskanie sztangi zaa karku
-wyciskanie sztangielek na o większym nachyleniu
-umoszenie ramion bokiem
-umoszenie ramion w opadzie
-kapuury
Piatek: plecy
-wiosłownie sztangii w opadzie
-sciaganie na wyciagu waskim uchwytem do klatki
-sciaganie liny do siebie na wyciagu
-umoszenbie do tłownia sztangielek
weekend wolny :))
Wszytskie ćwiczenia robie 4x10 i oczywiscei zwiekszam ciezar przy zadej serii
pozdfrawiam
Siema, ja mam podobny plan(od poniedzialku) tylko w poniedz dochodzi jeszcze wypych na atlasie.we wtorek jescze przedramie.a w piatek nogi i brzuch.
eee... zamień sobie łapki z plecami dniami... :P we wtorek pelcy a wpiątek łapka
Nie wiem co to za maniera, że rzadko kto ćwiczy nogi? Nie rozumiem tego.
Co to za ćwiczenie - drugie na barki?
Piszesz że wszystko robisz 4X10 i zwiększasz obciążenie. Dla mnie to trochę nie trzyma się kupy. Robisz np. klatkę:
1 seria 10X70 kg
2 seria 10X80 kg
3 seria 10X90 kg
4 seria 10X100 kg ??
Ja niestety, przy zwiększaniu obciążenia muszę zmniejszyć liczbę powtórzeń.
Przy takiej samej liczbie powtórzeń nie zmieniam ciężaru, a dobieram go tak żeby przykładowo zrobić X10.
1. ja bym zrobil 3 cwiczenia na klate
2. jesli biceps i triceps robisz tez 4x10 przy 4 cwiczeniach spodziewaj sie przetrenowania
3. A gdzie martwy ciag i nogi?
4. Przy barkach to samo co w pkt. 1.
5. ile zamierzasz jechac tym planie?