Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Witam jestem początkujący

ExIIr
11-05-09, 12:43
Witajcie mam pare pytać odnośnie ćwiczeń ;]
Wiec tak chodzę na siłownie od stycznia .. z małymi przerwami ;/
od stycznia do marca chodziłem na siłka , poniedziałek , środa , piątek i wiadomo w poniedziałek była klata i chyba ręce , środa plecy , piątek nogi jak dobrze pamietam ... , pożniej wyjechałem na kurs.. cały miesiac nie ćwiczyłem.. i od kwietnia znowu chodze na siłke ale teraz jest całkiem inny plan , poniedzialek klata , wtorek łapy , środa bieganie , czwartek plecy , piątek nogi , sobota bieganie niedziela wolne ...
mam za miesiąc 17lat ,
wzrost : 170cm:smile:
waga : 65kg
talia 78cm
klatka 99cm
ręce łapy dawno nie mierzyłem...

Prosze mi powiedziec czy te treingi co teraz mam są dobre? czy jednak wrócic do tych co na początku , wiadomo po tym całym tygodniu efekty są...
do tego codziennie A6W ćwiecze , a tak gdzie bieganie to albo biegamy albo na siłowni w worek walimy , gruche...

moje następne pytanie jest na temat odżywek...
znajomi z którymi ćwiczę trenuja juz od 3/4 lat i każdy mówi ze jak bym używał Creatny to bym miał duże efekty , no niby kusi ... ale z drugiej strony boje sie..;/ ,i pewnie teraz jeszcze wakacje blisko to jak bd na basenie czy gdzieś to każdy bd myslal ze jakies koksy brałem.....

za nim zaczełem chodzić na siłownie nie uprawialem sportowego trybu życia.. [cały czas przed pc;p ] w sumie codziennie pompki robilem i pod ciagałem sie na drązku....

oo i kolejne pytanie ;[
Za nim zaczełem chodzic na siłke robilem dużo pomek , potrafilem zrobic 80 na serie , a tych serii dziennie z 3/4 robilem wiadomo juz te ostnie serie to były juz ledow ledwo....
a teraz wieczorem ledwo 50 moge zrobic...

edit ; trenuje Jiu Jitsu ;]

Nie mogłem edytować 2gi raz , sry;p
aha nie pale i nie pije;]

dzbanekzwd
11-05-09, 13:55