PDA

Zobacz pełną wersję : Mógłby ktoś ułożyć plan trenin



Devillo
07-12-06, 18:25
Siemka, chciałbym zacząć trenować aby wykształcić sylwetkę. Głównie chodzi mi o mięśnie brzucha (żeby był ładny kaloryferek) i siłę w rękach (niewiem jak ten mięsień się nazywa ale to ten którego się w pompkach używa).
Przeszukałem różne fora ale wszędzie pisze ogólnie a ja jestem naprawdę początkujący i troche tego nie kapuje. Chodzi mi ćwiczenia w domu (pompku, brzuszki itp) ponieważ nie mam dostępu do siłowni i żadnych przyżądów.
Mam 15 lat, 178 cm wzrostu i ważę 64 kg

Jeżeli mógłby ułożyć ktoś dokładny plan ćwiczeń w tygodniu byłbym bardzo wdzięczny

Probe
07-12-06, 18:40
Ja tam nie jestem zadnym wyjadaczem ale pare linków ci zarzuce: ;)
MIęśnie brzucha:
http://e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=87&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ogólnie siła:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm

Devillo
07-12-06, 18:56
Dzięki Probe to ćwiczenie na mięśnie brzucha przyda mi się ale na ćwiczenie siły w rękach chciałbym bardziej sprecyzowane ćwiczenia, ile powtórzeń,serii itp.

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł podać taki trening

Kakashi
07-12-06, 19:34
Devillo, jesli chcesz cwiczyc nie rob na poczatku pryjorytetów...wszystko musisz cwiczyc umiarkowanie:D pierwsze dwa miechy ogolnorozwojówka...a potem sie pomysli:D pozdro

Probe
07-12-06, 19:41
Przeca tam było jeśli oto ci chodzi :D

CZĘŚĆ 2-ZESTAW ĆWICZEĂ?:

Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening:

1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm.
7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.