PDA

Zobacz pełną wersję : Co dalej !!?

ppp
29-04-09, 14:37
Witam, jak już był taki temat to przepraszam, ale aktualnie mam słaby dostęp do Internetu i nie mam za dużo czasu aby szukać tematu związanego z moim pytaniem.
Wiec tak: Mam 21 lat i ćwiczę od około pół roku dopiero teraz zaczynam stosować jakieś odżywki, i kupiłem na początek MASS XXL 2 kg ! I tu rodzi się moje 1 pytanie, czy jak robie sobie „koktajl” to mogę go np. wlać w słoik i wypić po 3 może 4 godzinach w pracy ? czy nie straci żadnych swoich właściwości itp. ??
A 2 pytanie to: Co dalej ? Czy po skończeniu MASS XXL brać ? dokupić tego więcej ? Może jakaś kreatyna, a jak tak. to jaka !!??

luo
29-04-09, 14:44
1. Lepiej by było jakbyś wsypał do shakera jedną porcję i wziął wody/mleka do butelki i wymieszał
2. na początek sklep jakąś diete i jak będziesz miał "mniejszy" posiłek to dodawaj gainera/bulk/białko proporcjonalnie do braków. Na krete troche za wcześnie, kup za pół roku. Na razie sama dieta spokojnie wystarczy.
Poczytaj troche podwieszonych w dziale dieta np to:
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=391

Trother
29-04-09, 14:45
Spokojnie możesz go wlać w słoik i nic mu się nie stanie ale zamiast gainera lepiej kupić kreatynę i trzymać dietę a suplemeny uzupełniające brać wtedy gdy nie mamy możliwości zjedzenia dobrego posiłku
Kreatyna Olimpu mega caps

lovelas69
29-04-09, 14:45
jeżeli masz braki w diecie to stosuj dalej gainera... nie polecam robić 4 godziny przed wypiciem odżywki proponowałbym wziąć w plecak: słoik, do środka nasypać już odżywkę bądź do woreczka foliowego i butelkę z wodą. Przed samym wypiciem przygotować sobie te cuda.
Na kreatynę za wcześnie.

P.S Postem kolegi wyżej nie zaprzątaj sobie głowy.

ppp
29-04-09, 21:50