PDA

Zobacz pełną wersję : Trening a odpoczynek



areneusz
03-12-06, 20:46
Siema! Jestem nowy, czy są jakies proporcje miedzy odpoczynkiem a treningiem przynoszaca duze rezultaty? Cwicze dwa dni i jeden odpoczywam, czy to dobra proporcja?Wiem ze jednym z najwazniejszych czynników w kulturystyce jest odpoczynek. Jestem dopiero początkującym, doradzcie cos. Cwicze pięć razy w tygodniu. :mrgreen:

bejnar
03-12-06, 20:59
Cwicze pięć razy w tygodniu.
proponuje max 4

cwicz poniedzialem, wtorek, czwartek, piątek,
nie katuj jednej parti a rób ją raz w tygodniu, max 2
mówi się że regeneracja danej parti mięśni powinna trwać 72h (3 dni)


Wiem ze jednym z najwazniejszych czynników w kulturystyce jest odpoczynek
racja, pamietaj że mięśnie rosną podczas regeneracji :)

Pozdro, jak coś to pytaj :) po to tu jesteśmy

P4l4d7n
04-12-06, 22:51
Dlugosc regeneracji zalezy od intensywnosci treningu.

Bejnar masz odemnie soga :D

Kacper
15-12-06, 22:01
Według mie raczej niezalenie od intensywnosci teningu powinnysmy zaopatrzyc sie w jak najlepsza zarowno jakosciowo jak i ilosciową regeneracje.

Kazdy z nas potrzebuje po treningu regenercji, odpoczynku by miesnie mogly rosnac. tylko od Ciebie zalezy czy twje treningi maja sens.

Jak zapewnoc sobie najlepsza regeneracje? To proste. Dodaj do swojej codziennej suplementacji:

- na 2h przed snem zastosuj magnez
- mozesz takze co jakis czas przy zwiekszonym wysilku fzycznym jesli masz kłopoy z zasypianiem zastosowac melatonine. dawki w jakich wysteouje to ;
- 1mg
- 3mg
- 5mgPonadto:
- zastosujemy wycagi z zioł miedzy innymi melisy która znosi naiecie nerwowe i potrafi wprowadzic nas w faze snu
- nie mozezabraknac glutaminy moze byc np. peptyd glutaminy, zastosowany w dwce 5 gram przed snem znacznie ułatwiwstapienie w fazesnu

Zastosowanie glutaminy i magnezu daje wspaniałe efekty. Jesli jestescie zaawansowanymi siłaczami mozecie zastosowac łaczna mieszanke jaka poleciłem. Sam wypróbowałem na cyklach kreatynowych. Wspaniała sprawa !!!!