PDA

Zobacz pełną wersję : Początek... Looking for a coach :)



c4
14-04-09, 20:31
Cześć wszystkim,

Prawdę mówiąc jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ćwiczenia, diety, suplementy i inne sprawy związane z siłownia i ćwiczeniami. W zeszłym roku chodziłem trochę na siłke i teraz znowu zaczynam. Moje ćwiczenia polegają bardziej na obserwacji i naśladowaniu kolegów czy innych osób, które ćwiczą, niż na odpowiednio dobranym treningu.
Zależy mi na nabraniu masy i to raczej tylko w górnych części ciała. Mam 20 lat i jestem chudy - nie mówię, ze chcę być pakerem, bo nie chcę. Zależy mi tylko na przybraniu paru kilogramów i wyrzeźbieniu tego co nabiorę :lol:
Mieszkam w Gliwicach i jeżeli jest ktoś, kto jest trenerem albo dobrze się zna na tych sprawach i mieszka właśnie w Gliwicach albo chociaż na śląsku to proszę o kontakt. Chodzi o ustalenie treningu, ćwiczeń, serii i powtórzeń, ewentualnych odżywek -> czyli dosłownie wszystkiego, bo nie mam o niczym pojęcia. Oczywiście rozumiem, że za takie rzeczy się płaci, wiec myślę, że wszystko jest do ustalenia.

Jeżeli mój post jest dla Ciebie śmieszny, to z góry przepraszam. Po prostu wole do tego podejść poważnie niż przypadkiem samemu coś spieprzyć heh. Pozdrawiam :smile:

fallenursus
14-04-09, 20:34
Cześć wszystkim,

.
Zależy mi na nabraniu masy i to raczej tylko w górnych części ciała. :

znaczy kurde gdzie? na szyji czy za uszami?

''Po prostu wole do tego podejść poważnie'' -yeah right

slim shady
14-04-09, 20:37
przeczytaj podwieszone w diecie i treningu, po co Ci trener ? ja się wszystkiego sam uczyłem w siłowni na czarno bez trenerów

c4
14-04-09, 20:38
mam na mysli klatke i ramiona glownie... sorki za niedoprecywowanie

fallenursus
14-04-09, 20:38
http://bodyspace.bodybuilding.com/VadimBeliaev/


a tu masz trenera, z pL'A gosc.
mozesz mu placic przez paypala itp itd..facet sie zna na zeczy.

Jolly
14-04-09, 20:48