Zobacz pełną wersję : Mega masa + kreatynka
witam mam 23 lata i 175 wzrostu i 65 kg wagi. Ćwiczę "na sucho" od 6 miesięcy. Nie brałem do tej pory żadnych odzywek nic, nei mam też żadnej diety gdyż praca mi na to nie pozwala. Mam zamiar wziąć mega masę i kreatynę. Macie jakieś odpowiednie połączenie tych produktów chodzi o konkretny przykłady produktów i jakiś cykl. Cena nie gra roli.
NP. http://allegro.pl/item588757832_megamasa_gainer_magnum_mct_kreatyna_ dextroza.html
Takie coś połączenie kilku środków. Dodam że chcę przytyć. Najlepiej gdyby był jakiś cykl i dawkowanie.:lol::lol::lol::lol:
trec to szajs straszny:/ jedynie nitro mają dobre kup sobie mutant massa oraz kreatyne Olimpa
MolderDist
03-04-09, 13:27
Po pierwsze dieta! Praca nie pozwala a co konkretnie robisz?
Możesz w wolnych momentach w pracy zajadać batony proteinowe dobry będzie np. MatriXPro z Olimpa, jakieś MRP
ciekawym bardzo rozwiązaniem i całkiem smacznym jest bardzo wartościowa o składniki odżywcze zupka Master Meal z Activlaba więc możesz o tym pomyślec.
Pozatym do posiłków możesz dokładać gainera w celu podbicia kalorii
dobrym rozwiązaniem będzie np. GainBody Machine Man 30 z Activlaba, ale mówie tylko do posiłków, a nie bazuj na gainerach jako ctricte posiłki bo to bez sensu.
Kombinuj bo siłownia to nie jest prosty sport i wymaga wielu poświęceń/wyrzeczeń.
O tym to ja wiem ;-) Pracuje na zmiany jeden tydzień na rano (6-17) drugi na popołudnie (14 - 1) i tak w kółko. Więc nie mogę regularnie ćwiczyć. Możecie podesłać mi linki do tych produktów? Jak też do tego mutant massy i kreatynki bo chciałbym sie wziąc za siebie i zacząć ćwiczenia.
hej ale podobno nie wolno brac kreatyny z białkeim a mutant massa to białko...
"hej ale podobno nie wolno brac kreatyny z białkeim a mutant massa to białko..."
TRZEBA;)