Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Odżywki dla KickBoxingera / hormon wzrostu

sAttack
27-03-09, 20:26
Witam wszystkich.

Jestem Karol mam prawie 18 lat
Dosyć niedawno zacząłem uprawiać KickBoxing

Chciałem się dowiedzieć jakie ćwiczenia dodatkowe mogę robić by poprawić szybość, siłę, wytrzymałość.

Czy warto wspomagać się odżywkami, witaminami ? Czy lepiej robić na sucho :errf: (Preferuję 100% zdrowego i rozsądnego wspomagania organizmu)

Aha mam jeszcze jedno zasadnicze pytanie. Jest coś co pomogło by mi zdobyć jeszcze kilka cm wzrostu? Słyszałem iż jest coś takiego jak Hormon Wzrostu.

Proszę o opinie i porady. Jestem początkującym amatorem.

Dzięki
Cześć :happy:

igrek
27-03-09, 21:38
Tu jest coś o hormonie wzrostu:
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=16925

sAttack
27-03-09, 22:42
Dzięki za odpowiedź.

Jednak w temacie który podałeś nie ma nawet jednej wypowiedzi która miała by pomóc jego twórcy.

Ja mam 18 lat (nie 14 jak chłopak w poprzednim temacie) :whistle:

xxmłodyxx
27-03-09, 22:54
o mój temat nie nawet pojawił...wiesz co powiem ci tyle ze tez chce urosnąć i raczej na forum ci będą odradzać...jeżeli chcesz naprawdę hormonu wzrostu to pogadaj z łepkami od siebie na pewno coś wiedzą

sAttack
27-03-09, 23:03
jeżeli chcesz naprawdę hormonu wzrostu to pogadaj z łepkami od siebie na pewno coś wiedzą

Nie wiem czy to był żart czy na poważnie.
Szczerze mówiąc lepiej dla Ciebie było by gdyby to był żart. Jeśli myślisz że to co powiedziałeś jest dobre, to zastanów się zanim zrobisz "cokolwiek"

Już pisałem. Potrzebuję fachowej dorady dla tego zwracam się tu do Was
Zdrowie przedewszystkim!

slim shady
27-03-09, 23:16
HG ?
daj sobie spokój nie masz o tym pojecia więc sie nawet za to niezabieraj, nie uda Ci sie dobic tym wzrostu

Chciałem się dowiedzieć jakie ćwiczenia dodatkowe mogę robić by poprawić szybość, siłę, wytrzymałość.
Bieganie, box z hantlami

Czy warto wspomagać się odżywkami, witaminami ? Czy lepiej robić na sucho :errf: