PDA

Zobacz pełną wersję : ławka dla początkującego



ukasz11
23-03-09, 21:50
Witam! Jestem zielony:P i mam pytanie w sprawie ławki dla początkującego!
Czy taka ławka spełni moje możliwośći? http://allegro.pl/item582710480_lawka_pod_sztange_modlitewnik_rozpie tki_et307b2.html
piszcie! z góry dzięki!

wojtas3
25-03-09, 12:40
Witam kulturystą nie jestem ale mogę ci powiedzieć ze taka ławeczka ci w zupełności wystarczy

marbo-sport_pl
25-03-09, 13:47
A nie lepiej:
http://www.marbo-sport.pl/p,pl,2,marbo+home+-+lawka+ze+zintegrowanymi+stojakami+l002.html
+ modlitewnik w promocji za 20 zł.
Do tego 7% rabatu i wychodzi Ci to samo...
A tu dzięki możliwości przesuwania stojaków, wygodnie zrobisz barki :)

ukasz11
25-03-09, 14:46
może i lepsza firma ale nie ma rozpiętek i tego na nogi...
A i mam pytanie w sprawie tej ławki co wysłałem czy tam sięzdejmuje modlitewnik??? z góry dzieki

marbo-sport_pl
25-03-09, 15:06
Rozpiętki wymontujesz po pierwszym dniu ćwiczeń, bo nie da się na nich ćwiczyć :)

ukasz11
25-03-09, 16:21
Ok pomyślę nad tym...

KAZAH
25-03-09, 17:50
JA bym nawet sie nie zastanawiał Ta ławka ktora podales to jedno wielkie gów** mam podobna kup ta od Marbo a bedziesz zadowolony ja w swojej rozpietki odczwepilem po 1 probie :)

tojaaa
25-03-09, 17:51