Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Nadrobienie masy mięśni

kapitan_statku
18-03-09, 11:58
Witam
Jako ze zielony i nowy na forum chciałbym przedstawić swój "problem" i poprosić o rady i wskazówki. Może na poczatek kilka faktów. Mam 186 cm wzrostu, 74 kg wagi i 25 lat. Z natury jestem chudy i pomimo uprawiania sportu (do niedawna było to do 14 godzin na sali w tygodniu) moja postura jest wątła. Mam tam jakieś tam wyrobione mięśnie. Zawsze wszystkie moje ćwiczenia i treningi przekładały się na siłę mięśni a nie na masę. Ostatnio się dowiedziałem, że mam typ budowy ektomorficzny. No i właśnie tu jest pies pogrzebany. Nie wiem co zrobić, aby moja sylwetka się poprawiła - nabrać mięśni. Chciałbym poprawić budowę zaróno nóg, rąk, klatki piersiowej i pleców, żeby wyglądać jakoś, no i poprawić samopoczucie. Powiedzmy, że moim celem jest sylwetka pływaka.

Przyznam, że nie mam pojęcia od czego zacząć. Jakie ćwiczenia, gdzie, ile tego? Może dieta jakaś? Jestem naprawde zielony w temacie. Będę naprawdę wdzięczny za porady i wskazówki.
Pozdrawiam

Wiechu
18-03-09, 12:00
Masz czas i dojście do jakiejś siłowni?

kapitan_statku
18-03-09, 12:03
Czas jedynie popołudniami, sporą siłownię też mam niedaleko domu, więc problemu by nie było pod tym względem

p_narozny
18-03-09, 12:06
No to nic nie stoi na przeszkodzie:) Do dziela kolego!;> Zapoznaj sie z podstawami dzialu dieta oraz trening (dieta u Ciebie to 80% sukcesu, skoro masz takie problemy z przybraniem na wadze). No a jak juz obcykasz podstawy, wtedy pytaj, pomozemy:) Pozdrawiam i powodzenia

Wiechu
18-03-09, 12:09
Tutaj masz trening dla Ciebie.
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=14506
Oraz musisz mieć diete.
Masz tutaj przelicznik zapotrzebowania Twojego organizmu
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=5460

kapitan_statku
18-03-09, 12:38
I to jest ten sport o ktorym wiem mniej niz myslalem. Co do kalkulatora, to wyszlo mi 3200kcal. Rozumiem, ze przy treningach mam dodac do tego iles tam kcal?