PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc



tomek9191
08-03-09, 01:53
Witam niedlugo skoncze 18 lat, mam ok 175 cm i waze mniej wiecej 63 kg. Od razu zaznacze ze nie daze do tego by byc kulturysta, nawet nie wiem kogo mozna nazwac kultursyta- osobe ktora cwiczy dla wlasnej frajdy czy zawodnikow startujacych w zawodach. Jestem zupelnie zielony Chcialbym jednak troche polepszyc sylwetke. Nie jestem osoba ktora spedza cale dni przed kompem itp. jestem aktywny chodze na basen 4xw tyg wt sro sob nie. Zaznaczam ze plywam a nie pluskam sie( coanjmniej 1,5 km nie jest to duzo na 1 godz , plywam zabka chyba w miare profesjonalnie, lepszy kraul podobno ale ja kocham ten styl:) Cwicze takze na ekspanderze ,a6w , rozne cwiczenia co dwa dni, niedlugo kupie hantle laweczke drazek. Mam jednak lekka zalamke bo wiem ze najwaznijesza jest dieta jakies 70 % sukcesu a u mnie moze byc kiepsko. JEstem uczniem mam 2x w tyg wolontarait i angieslki 1x matme jem na obiad co zrobi babcia lub mama i wiem ze dla mnie nie beda gotowac osobno Niestety sam NIE MAM CZASU na wlasne gotowanie. Pewnie w opini wielu stoje na straconej pozycji, ale czy jesli chce naprawde cwiczyc to musze miec idelanie rozpisana diete czy np wystarczy odzywiac sie zdrowo np.owoce warzywa ciemny chleb ryz miesomleko ryby sery (ziemniaki( to nie wiem . Moj ideal sylwtki wyglada mniej wiecej jak sylwetka jakiegos pierwszego lepszego modela czy plywaka . Zaden koks, ladne nie wielkie miesnie ladny brzuch itp. Nie jestem chdy ale szczuply dziewczyna moja mowi ze jestem najprzystojniejszy, ale ja siebie nie akceptuje( wiem ze to zle). Mozecie miec mnie za lalusia i mieczaka ale licze na pomoc i jakies rady odnosnie planu ciwczen, np jakie hantelki ile kg itp itd. I dzieki za przeczytanie:)

Jolly
08-03-09, 06:51
Wystarczy zdrowo się odżywiać. Dostosuj diete do tego obiadu po prostu. Możesz też zrobić jakiś cykl białkowi i porządnie wziąć się za trening siłowy. Powinno przybyć masy.

007
08-03-09, 08:33