PDA

Zobacz pełną wersję : a6w



oczopek
06-03-09, 23:19
witam. mam 2 pytania

ile powtórzeń zrobić w ćwiczeniu szóstym w "rowerku"? tylko raz przerzucić nogami czy jak?

i czy pomiędzy seriami robić przerwy? jak tak to jakie?

ps. witam wszystkich, to mój pierwszy post. Jestem kompletnie zielony i zaczynam dopiero przygode z mięśniami :P

3ndriu
06-03-09, 23:27
W przerwie odwracasz się na brzuch podpierasz się łapami rozciągasz brzuch odwracasz się i jedziesz dalej.

Pierwszego pytanie nie rozumiem, szóste ćwiczenie to podniesienie obu nóg i barków, pewnie chodzi Ci o ćwiczenie nr. 5 skoro piszesz "rowerek" - robisz tyle powtórzeń na stronę ile trzeba np. w dniu 1 robisz 6 powtórzeń na stronę czyli razem wychodzi Ci 12 (prawa + lewa)

oczopek
06-03-09, 23:35
tak chodziło mi o 5 :)
no i pytam o to czy w trakcie jednego powtórzenia raz obrócić nogami?

tm7
07-03-09, 00:35
dziwnie pytanie trochę ułożyłeś

chodzi ci chyba o to co oznacza jedno powtórzenie ---> podniesienie lewej i prawej nogi to jest jedno powtórzenie, nie liczymy każdej nogi z osobna w tym ćwiczeniu

luo
07-03-09, 13:02
hmm dziwne na wiekszosci forow pisze ze w cwiczeniu 1/3/5 jako jedno powtorzenie liczy sie jedno ugiecie nogi czyli dwa wymachy to 2 powtorzenia, jesli bysmy tak robili to niejest mozliwe zrobienie calego treningu w ostatnich dniach szybciej niz w 30 minut a trening przedluzajacy sie ponad 25 minut jest juz niebezpieczny i kontuzjogenny... otoz 3 serie po 24 powt z zatrzymaniem 3s na kazda noge wyniesie kolo 35 minut nieliczac czasu miedzy seriemi na rozciagniecie miesni brzucha i karku

luo
07-03-09, 13:05
ja zawsze rowerek robie z zatrzymaniem na 3 sekundy przy uniesieniu nogi i licze jedno uniesienie nogi jako jedno powtorzenie, jesli robisz tzw "szybki rowerek" czyli bez fazy zatrzymania w pelnym napieciu to uniesienie prawej i lewej nogi to jest jedno powtorzenie

tm7
07-03-09, 13:11