PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie ?



marta1989
03-03-09, 20:08
Witam
Mój chłopak ma zamiar zacząć brać Methandienone 1opakowanie i Methanoplex 1opakowanie ,
trochę się o niego martwię wiec chciała bym się dowiedzieć jakie on ma brać "osłonki" na forum znalazłam parę tematów ale nie znam się na tym wcale :happy: proszę o jakąś rozpisze co i ile ma brać.

P.S
Znalazłam na forum temat o osłonkach na wątrobę, i jeszcze gdzieś znalazłam na żołądek ale nie pamiętam gdzie.
Chłopaki pomóżcie mi :D dzieki.

Amans18
03-03-09, 20:15
No suchaj Marta :P
To co on ma zamiar jesc, jedzone z głową nie zaszkodzi mu a troche jego sylwetka sie poprawi.Wystarczy ze ktos dobrze mu to rozpisze a po całym cyklu bedzie jadł Hepatil i powiec mu zeby nie kupował tych dwóch rzeczy naraz bo to to samo tylko o innym stęzeniu niech lepiej kupi ruska 200 tab i go zje :)

Jak kupi 200 to niech je po 25-30 mg ed (kazdego dnia)5-6 tab.

MhL
03-03-09, 21:05
To Ty mu dobierasz suplementacje przy cyklu saa ??
Dziwna z Ciebie kobieta.

ht
03-03-09, 21:17
od samej mety jeszcze nikt nie umarl. co do samego srodka niech w zyciu nie kupuje ruska bo podroba na podrobie jest w PL.
co o regeneracji to na cyklu niech sobie odpusci oslonki a po cyklu kupi cos takiego:
http://www.allegro.pl/item559217285_now_foods_liver_detoxifier_90_kap_zd rowa_watroba.html

ponoc dobry srodek wlasnie na regeneracje watroby

marta1989
03-03-09, 21:40
Ja nic mu nie wybrałam tylko on postawił mnie przed faktem dokonanym (jestem zła o to na niego :D) i chodzi mi tylko o jego zdrowie :D o wątrobe itp czyli co dokładnei bo ja naprawde sie na tym nie znam a całego forum czytac mi się nie chce :D
dzieki pozdrawiam :D

vold
03-03-09, 23:24
Jeśli chodzi Ci o jego zdrowie wybij mu jakikolwiek doping z głowy.

lg team
04-03-09, 00:05
No suchaj Marta :P