PDA

Zobacz pełną wersję : Zbudowanie mięśni brzucha i klaty



loveemo
01-03-09, 11:27
Cześć wszystkim, piszę tutaj po raz pierwszy.
Mam 15 lat, i chciałbym zwiększyć mięśnie brzucha i klatki (tzn. żeby lepiej wyglądały). Jestem zielony, więc proszę o zrozumienie, w końcu każdy kiedyś zaczyna.
Czytałem że najlepsza do rozbudowania mięśni brzucha jest ,,aerobiczna 6 Weidera''. Chodzi mi głównie o wygląd mięśni brzucha i klatki piersiowej.
Chodzi mi bardziej o wygląd niż siłe, poprostu chce lepiej wyglądać...
Mam pytania:
1. Czy ,,6'' będzie najlepsza do rozbudowy mięśni brzucha i klatki ?
2. Czy brać jakieś suplementy (mam 15 lat) ?
3. Chciałbym też powiększyć mięśnie bicepsu, jakie ćwiczenia wykonywać w domu / na siłowni ?
4. Czy ,,6'' rozbudowuje też mięśnie klatki ? Jeżeli nie to jakie ćwiczenia ?

Sorry, jeżeli to już gdzieś było, ale nie doczytałem. Proszę o odpowiedzi na pytania ;) Pzdr

michal_f
01-03-09, 11:31
nie rob tylko klatki i bicepsa bo po pewnym czasie bedziesz do bani wygladał... rob cale cialo...

1. do rzbudowy brzucha ale nie klatki
2.nie bierz ... na poczatku tylko dobra dieta i w razie brakow jakis gainer/bialko
3. 4 http://www.xxxxxxxx

loveemo
01-03-09, 18:29
A co na rozbudowanie klatki i bicepsów ?

p_narozny
01-03-09, 18:36
Nie skupiaj sie na tym tylko. Bedziesz wygladal jak bocian. Co z tricepsem? Przeciez jest 2x wiekszy od bicka... A z plecami? Facet z cycem bez plecow to... BABA!:P Poczytaj o treningach, jak to powinno wygladac. Chcesz cwiczyc w domu rozumiem? Luknij trening domatora, jest tutaj na forum gdzies... Cos czuje ze kolega sie na plazy chce pokazac? Kompletna budowa to je to a nie wiesniacki zestaw dyskotekowy czyli biceps i klatka... Nie badz amator:)

O suplementach zapomnij! Odzywiaj sie prawidlowo ---> dzial dieta, wszystko pieknie ladnie opisane..

A6W jest dobra na miesnie brzucha, masz tluszczyk jakis? Jak masz to zrzuc go biegajac, A6W uwydatni ladnie miesnie, wiec warto to zrobic..

loveemo
01-03-09, 18:50