PDA

Zobacz pełną wersję : duży problem

maczko765
27-02-09, 17:34
hejka wszystkim jestem nowy na tym forum i już mam problem, a mianowicie:
Nie mam sprzętu w domu wogóle nawet hantelek i robię pompki. Ćwiczę te pompki już prawie od 2 miesięcy i nie widzę efektów. Nie chodzi mi tutaj o rzeźbę itp. bo wiem, że popmki nie zastąpią dobrego sprzętu. Chodzi mi o poprawę masy i siły. A problem polega na tym, że przez te 2 miesiące jak już trenuje i zawsze mogę zrobić tylkoc po 15 pompek. Wiem, że to śmieszne i, że słaby jestem. POprostu nie rozumiem czemu te pompki mi taką trudność sprawiają i mogę ich robić tak mało :neutral: POMóżCIE!!! :cry:

michal_f
27-02-09, 17:36
jak chcesz mase to diete ułoz.. pomoc znajdziesz w dziale dieta:smile:

Włodi90
27-02-09, 17:46
dieta jak wyzej , i moze spróbój robic te pompki z obciązeniem, np naladuj cos do plecaka i stopniowo dokladaj co trening jakis cięzar, lub co serie,i jeszcze jedno, rób te pompki po kilka seri, góra 2 razy w tygodniu, nie za czesto bo spalisz mięsień, proponuje tak :
- 4/5serii normalne
- 4/5 serie pompek gdzie stopy masz na jakims krześle

maczko765
27-02-09, 17:54
O obciążeniu nie ma mowy skoro ja po 2 miechach mogę tylko po 15 pompekć ;/ a specjalna wysokokaloryczna dieta przy 15 pompkach dziennie chyba nie ma sensu bo i tak nie zdobędę tej masy na klacie . . .

Micek185
28-02-09, 01:23
nie poddawaj sie rób te pompki jak nie dajesz rady to rób niepełne ale rób.dawaj roóżny rozstaw dłoni,tak jak kolega mówi nogi na podwyzszeniu albo rece do tego rób brzuszki one pomagają w pompkach

grochos
28-02-09, 14:41
Słowem kluczowym w naprawde wielu przypadkach łącznie z twoim jest : WYTRWAŁOŚĆ.
Słuchaj rad kolegów... dobrze na tym wyjdziesz!

Bewolf
03-03-09, 21:38