PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w treningu + odżywki



Spoilero
25-02-09, 19:07
Witam serdecznie,
Mam wielką prośbę. Ćwiczę od 4 miesięcy w domowej siłowni takim treningiem:
TRENING


1 dzień- klatka + triceps
2 dzien- plecy + biceps
3 dzień- barki + kaptury
4 dzien- nogi + przedramie


Dzień 1- klatka + triceps

klatka piersiowa:

- wyciskanie sztangi na lawce prostej 4 serie 12,10,10,6 powt.
- wyciskanie hantli na lawce skosnej glowa w gore 4 serie 10,10,8,8powt.
- rozpiętki ze sztangielkami na lawce prostej 4 serie po 12powt.

triceps:

-francuskie wyciskanie krzywika lezac 4 serie 10,8,8,6 powt
-prostowanie ramienia ze sztangielka siedzac 4 serie po 10powt.

brzuch- 5x20powt.

2 dzień

plecy:

-martwy ciąg – 4 serie 12/10/8/8
-wiosłowanie sztangielką 4 serie po 10powt.

biceps:
-przemienne uginanie z hantlami ze skrętem nadgarstka 4x12powt.
-uginanie ze sztangą na modlitewniku 4x12powt.
-przemienne uginanie z hantlami młotkowo 4x12powt.

brzuch- 5x20powt.

3 dzien- barki + kaptury

barki:

-wyciskanie hantli nad głową / Wyciskanie sztangi zza lub sprzed głowy 4x12powt.
-boczne unoszenie hantli siedząc / stojąc 4x12 powt.
-przemienne unoszenie hantli przed sobą 4x12powt.

kaptury:

-unoszenie barków z hantlami / sztangą (tzw. sztrugsy) 4x12powt.

brzuch- 5x20powt.

4 dzien- nogi + przedramie

nogi:

-wspięcia na palcach 4x12powt.
-przysiad ze sztangą 12,10,8,8,6 powt.

przedramię:

-nachwytem 4x12powt.
-podchwytem 4x12powt.

brzuch- 5x20powt.



Po tych 4 miesiącach postanowiłem kupić nitrobolon II. Zakupiłem 450 kaps. na 6 tygodniowy cykl.
Dodam, że trening był układany z ćwiczeń w dziale "podwieszone" oraz jeszcze poprawiany przez znajomego instruktora z siłowni.
Chciałbym jednak teraz tutaj poprosić o radę. Zamierzam iść do dietetyka i ułożyć sobie dietę białkową. Zależy mi na nabraniu masy mięśniowej i również zgubieniu tłuszczu na brzuchu i udach.
Przy gubieniu tłuszczu pomoże mi dieta i basen mam nadzieję.