PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka dieta dla mnie?



DawidKRK
23-02-09, 14:57
Witam. Od razu Was przepraszam, że zakładam taki temat no ale ja po prostu po przeczytaniu wszystkich przyklejonych tematów w tym dziale nadal nie potrafię rozpisać sobie diety :errf: Ćwiczę od kilku miesięcy w domu codziennie wieczorem. Zawsze staram się zdrowo odżywiać i jeść różne rzeczy bogate w białko itd. ale wydaję mi się, że to za mało i postanowiłem, że będę trzymał się jakiejś diety.

Tak wyglądam na dzień dzisiejszy:

http://images35.fotosik.pl/66/606bd5fbea93cf1fmed.jpg

Zależy mi na diecie na RZEŹBĘ.

Wiek: 18 lat.
Wzrost: 182 cm.
Waga: 78 kg.

W razie jakichkolwiek pytań - piszcie.

Pozdrawiam.

michal_f
23-02-09, 14:58
chyba dieta na mase... narazie nie masz co rzezbic ;)

Rynju
23-02-09, 15:01
nie ma co rzezbic, pomoc sobie mozesz tylko treningiem bo dieta na rzzbe by sprawila ze chyba kalorie zaczalbys pobierac z wlasnych miesni

DawidKRK
23-02-09, 15:04
To jak to, nie mam co liczyć na rzeźbę? :cry: Przecież ja nie jestem chudy !!!
A bez diety? Będą jakieś efekty w rzeźbie? Dobrze Was zrozumiałem?

Rynju
23-02-09, 15:08
po prostu tu jest wina trneingu a nie diety. Nie da sie zrobic pelnej muskulatury, wyrzezbionej na takich wieczornych przysiadach itp. Zagladnij do dzialu trening, zapisz sie na silownie. ZObaczysz roznice ;) chyba ze masz silownie w domu i sie myle

michal_f
23-02-09, 15:08
chudy jestes :smile: aby rzezbic trzeba miec troche miesni a ty ich narazie nie masz za duzo:smile: sa goscie ktorzy nigdy w zyciu nic nie rzezbili a fajnie wygladaja:lol: takze opracuj diete na mase i proponuje trening Hardworka i bedzie git... o rzezbie zapomnij:smile:

DawidKRK
23-02-09, 15:09
Heheh, "wieczorne przysiady" :D:D
Nie no, ćwicze te kilka miesięcy i to PORZĄDNIE a jakieś tam wieczorne przysiady, możesz mi wierzyć. Dlatego myślę nad siłownią.

michal_f (http://www.e-kulturystyka.info/member.php?u=11378) podaj linka do tego hardworka