PDA

Zobacz pełną wersję : Plan treningu - początkujący, zero sprzętu



falcon
09-02-09, 00:26
Witam, mam pytanie: czy jeśli nie mam do dyspozycji żadnego sprzętu, to mogę ćwiczyć wg kompletnego planu treningowego? Jestem zielony w tym temacie. Mam już ułożoną dietę, teraz potrzebuję schematu ćwiczeń. Mój cel to masa i rzeźba, muszę rozbudować klatę+brzuch i całe ramiona, wzmocnić plecy, a za to zrzucić coś z tyłka i ud, tak, żeby była tam tkanka mięśniowa; mam 19lat, 180cm wzrostu i 75kg wagi. Cel, jeśli w ogóle możliwy, to uważam bardzo ambitny, jednak mam nadzieję, że z uda mi się go zrealizować. Pomożecie?

galanter
09-02-09, 00:29
nie masz zadnego dostepu to ciezarow?

galanter
09-02-09, 00:35
sprobuj trening domatora




jesli pomoglem daj soga

Napinacz01
09-02-09, 15:05
Zajrzyj tutaj;

http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp

Warto jednak kupić sobie drążek, nie jest to duża kwota do 20 zł kupisz już w "tesco" taki zaczepiany o kurtyne na drzwiach, ja taki mam tylko ze sobie zespawalem :D

Pozdro.

falcon
09-02-09, 16:05
Ok, dzięki, przeglądałem ten trening domatora i muszę przyznać, że to niemal to, czego szukałem. Jednak natura prezentowanych tam ćwiczeń jest dość ogólna, pytanie czy uniwersalna? Chciałbym go trochę zmodyfikować, tak, by pasował do moich potrzeb, o których pisałem w pierwszym poście.

A co do drążka, to problem tkwi w tym, że nie mam jak/gdzie go przymocować.

Napinacz01
09-02-09, 18:58
To go zmodyfikuj już pod siebię , ale mówie drążek ważna rzecz..

Nie masz w pobliżu ? Np. plac zabaw

falcon
09-02-09, 19:57
Właśnie rozglądałem się po okolicy i jednyne miejsce z 'drążkiem' to drabinki w parku, ale o 10min drogi..

Mam też pytanie odnośnie treningu domatora - "do zmęczenia" tzn. robie np. pompki 1 serię aż padnę i za chwilę drugą i tak 4, 5 razy? czy np. wiedząc, że po np. 100 padnę, robię 5 serii po 20?

falcon
09-02-09, 20:34
Klatka i ramiona:

1. Pompki (jedne z tych):
-klasyczne
-na 3 taboretach