Zobacz pełną wersję : Mam Problem!
Cwicze juz od miesiaca mam defekt klatki piersowej i chcialbym sie zapytac czy moge ja wycwiczyc tak zeby miec prosta klatke a nie taka wklesla? czy jak chdze to moze to pogorszyc czy polepszyc? bardzo prosze o odpowiedz i czy ktos z was ma taka sama sytuacje
romek12345
02-02-09, 13:04
ja miałem podobny problem ćwiczę od 5 miesięcy na klate robię wysiskanie na ławce prostej, rozpiętki i przenoszenie sztangielki w leżeniu. I jako tako poprawe zauważyłem
a tam wklęsła klatka:) nie przejmuj sie bo i tak ją ukształtujesz jeśli będziesz miał systematyczne treningi. Przecież biceps i resztę partii mięśniowych też masz do wytrenowania:)
a tam wklęsła klatka:) nie przejmuj sie bo i tak ją ukształtujesz jeśli będziesz miał systematyczne treningi. Przecież biceps i resztę partii mięśniowych też masz do wytrenowania:)
nie do końca wydaje mi się to prawdą bo zależy czy ten defekt jest powodowany defektami mięśni? czy może masz krzywa budowę i tego raczej nie wyprostujesz ćwicząc na lawce plaskiej na koordynowanie takich rzeczy o ile nie jest za późno to raczej lekarz i ćwiczenia korekcyjne, ale fakt faktem poćwiczysz będą miesnie i zaslonią defekt....
Ale wiem ze jest to częsta przypadłość
a moglbys zapodac zdjecia ? bo nie wiem jak to wyglada ... a ciekawi mnie to :smile:
Tak, najlepiej zdjęcie rengena wtedy wszyscy Ci pomogą i doradzą. Jeśli chłopak na wade postawy czy "defekt" budowy to jak go sobie wyobrażasz na siłowni podnoszącego jakikolwiek ciężar....? Na pewno by go rodzice nie zostawili naturze żeby mu sie sam kręgosłup wyprostował a co za tym idzie na pewno by wiedział o swoim defekcie - nie żyjemy w Afryce! Skoro nie pisze o swoich problemach np. ze skoliozą, żebrami itd. i pyta na forum jak wyrównać "wklęsłą" ( a może płaską!) klatkę to chyba nie pyta: jak wyprostować swój szkielet!
a moglbys zapodac zdjecia ? bo nie wiem jak to wyglada ... a ciekawi mnie to :smile: