Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : mini kaloryfer

rubik
31-01-09, 15:11
Hej!
To moj pierwszy post wiec sie przywitam.

Ogolnie to jestem zielony jesli chodzi o silownie, jednak wasze forum jest niesamowicie pelne wiedzy. znalazlem praktycznie wszystko co chcialem, nie mniej jednak gnebi mnie jeszcze pare pytan.

Zawsze bylem raczej szczuply, ale rok studiowania i picia zrobilo swoje z moim brzuchem (heh), cos by trzeba z tym zrobic dalem sobie czas do czerwca czyli 4 miesiace. Moj cel to lekki kaloryfer.

Aktualnie mam 76 kg przy wzroscie 181cm, czyli jeszcze nic strasznego ale dobry czas by sie za siebie zabrac. Moja dieta to hmmm :) brak diety jem wszystko duzo chleba i ziemniakow duzo alkoholu, malo slodyczy, malo cukru, duzo miesa, glownie drobiowego (piersi z kury).
Ostatnio przyrzucilem sie na ryz i makaron, bo podobno lepsze. Alkohol moge ograniczyc z bialego chleba i zoltego sera ciezko mi zrezygnowac...

Czytalem ze na poczatek zadne suplementy nie sa mi potrzebne.

Nie bardzo mam czas na silownie, wolalbym cwiczyc w domu, a za ciezarki wykozystywac wlasne cialo (brak sprzetu, tylko drazek). W koncu chodzi mi tylko o brzuch. Jakies pol roku temu robilem A6W, doszlem do okolo 25 dnia i jedna sesja zajmowala mi okolo 45-60min. Dzisiaj przeczytalem ze powinna max 25min... nie wiem jakim cudem mozna sie zmiescic w taki czasie. Ah i jeszcze przeczytalem ze A6W jest dla panienek :P ale tak czy siak duzo osob na forum pozytywnie sie na ten temat wypowiada.

Pytam Was czy moj cel jest do osiagniecia, majac na uwadze calkowicie amatorskie podejscie? a moze uda sie zrobic to szybciej? Co robic i czy trzeba koniecznie zmieniac diete pamietajac o niezbyt wygorowanych celach, ale duzej samomobilizacji?

pozdrawiam i licze na odzew z Waszej strony.

Sosna91
31-01-09, 16:01
hmm przy tej wadze to raczej ogromnego brzucha nie masz więc 4miechy może i da rade,