PDA

Zobacz pełną wersję : Co polecacie dla początkującego?

igrek
24-01-09, 21:41
Pytanie jak w temacie. Mam dość przyzwoitą diete, BCAA, witaminki, ale bardzo mnie kusi żeby coś jeszcze dokupić. Co polecacie dla amatora z małym stażem?

Dodam tylko że interesuje mnie coś na pobudzenie przed treningiem i białko na noc (kazeina czy mix?)

Symu
24-01-09, 22:03
mix będzie ok. Co do kazein nie ejstem przekonany. Jak chcesz coś na pobudzenie to no xplode daje rade

igrek
24-01-09, 22:10
Thx :-)

NO Explde jest na kreatynie!!! A coś innego? Jestem początkujący i na kreatyne mam jeszcze czas :-)

Symu
24-01-09, 23:01
krety to tam tyle co kot napłakał ;) jakoś nie przychodzi mi nic fajnego do głowy bez krety. Chyba że coś na pompe AAKG a na pobudzenie po prostu kofeine wrzucić.

o chyba żę white flood ale jest trochę droższy i zdania o nim są dość podzielone.

igrek
24-01-09, 23:07
Więc biorę NO explode i 100% Whey optimum. Może być?

slim shady
24-01-09, 23:16
jak masz dobrę diete, witaminki i bcaa to po co przedobrzac, białeczko moze byc, carbo do treningu

igrek
25-01-09, 00:58
Czyli co? mam nie brać NO-xplode? Macie jakieś przeciwskazania dla początkującego?

mały huba
25-01-09, 01:14
Bez kreatyny to masz :
-white flood CONTROLLED LABS
-noz IV NUTRABOLICS
-Vasoflow SAN
-plasma jet GASPARI NUTRITION
-aakg mega hardcore TREC
-aakg OLIMP

Jak bierzez bcaa to łykaj tylko w treningowe i b.dużo w czasie treningu(ok20-30g) jak masz kasę to przed i po też można.

igrek
25-01-09, 01:34
Za puźno już zamówiłem. Najwyżej poczeka, no chyba że nie ma przeciwskazń na no explode+bcaa do tego l-glutamine.Jakieś sugestie?

slim shady
25-01-09, 01:53
nic Ci nie bedzie od no xplode, po co Ci dwa antykataboliki wystarczy jeden

igrek
25-01-09, 02:06
Czyli albo ne albo bcaa? Tak?

Damian st-ce
25-01-09, 10:15
Dobra dieta, gainer i carbo po treningu powinno wystarczyc. Sam napisales ze masz maly staz...BCAA zostaw na pozniej.

igrek
25-01-09, 15:33