PDA

Zobacz pełną wersję : Trening - kilka pytań



Breakout
18-01-09, 20:06
Na samym początku chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnie zielony i ćwiczę dopiero od paru dni w domu. Oto mój trening :

Pompki x 20
Pompki na podwyższeniu x 20
Pompki na taborecie x 20
Pompki przy ścianie x 20
Przysiady x 20
Wspięcia na palce x 20
Uginanie ramion z ekspanderem (biceps) x 20 na każdą rękę
Uginanie ramion z ekspanderem z plecami (triceps) x 20 na każdą rękę
Brzuszki x 20
Unoszenie nóg w leżeniu tyłem (mięśnie brzucha) x 20
"Nożyce" w leżeniu tyłem x 20
Rozciąganie ekspandera przed sobą x 20

Całość staram się powtarzać 3 razy, zmieniam kolejność poszczególnych ćwiczeń. ( ćwiczę prawie codziennie ) Zależy mi przede wszystkim na przybraniu na masie ( mam 16 lat, 1,80 wzrostu i 55 kg ) Oczywiście stosuje się jak mogę do diety. Mam kilka pytań :

Co myślicie o treningu ? Jestem otwarty na wszelkie uwagi :)
Ile razy w ciągu tygodnia powinienem ćwiczyć ?
Czy warto rozkładać trening na kilka dni ? (każdy dzień inne grupy mięśniowe?) ???
Jak powinny wyglądać przerwy między treningami ?

Wybaczcie że truje wam tu tyłki, ale nie mam jeszcze żadnego doświadczenia. Z góry dziękuje za odpowiedzi.

007
18-01-09, 20:49
rozpisz dietę do oceny w dziale dieta, trening domatora jako ogólnorozwojowy może być ale nie ten co rozpisałeś . wbij w przeglądarke trening domatora i dieta na masę

LeBron23LBJ
18-01-09, 21:08
1,80 m wzrosy i 55 kg wagi to strasznie malo, musisz byc niezle chudy. Zrob sobie diete na mase, zwieksz kalorie, i ja osobiscie radzilbym cwiczenia z ciezarmi niz trenig domatora bo chyba chcesz zmienic wyglad. Na efekty treningu domatora bedziesz dlugo czekal, poczytaj troche podwieszonych tematow na forum do dzialu dieta,trening pozdro

ps. no ale jak nie masz mozliwosci na silce co cwicz treningiem domatora, lepszy ryc niz nic ;];]

pasiorek
18-01-09, 23:07
witam, mam 21 lat 182 cm. waga waha cie w granicach 113/117 kilo
ćwiczę od dawna ale kiedyś chciałem pozbyć się BEMBENA