PDA

Zobacz pełną wersję : Kompletna informacja dla trudnego przypadku?

brabus87
16-01-09, 19:05
Witam, mam 22 lata, 184 cm wzrostu i 65 kg wagi. Jakiś rok temu ćwiczyłem przez około pół roku, przestałem po tym jak przytyłem 7 kg a nie wiem czemu w tydzień spadłem o 9 kg. Przez ostatnie 2 miesiące ćwiczeń brałem kreatyne z dextrose. Przez jakiś czas brałem również gainera z kreatyną i dextrose. Próbowałem utrzymać dietę ale nie daję rady, ze względu na brak czasu (pracuję oraz studiuję zaocznie). Co radzicie mi robić na siłowni, bo zamierzam na nią wrócić oraz co powinienem jeść, żeby widzieć efekty. Będę wdzięczny, jeżeli trening poprawi mi też kondycje. Jako dopełnienie informacji dodaję, że mam od urodzenia nie spojenie kręgu w odcinku S1 (mniej, więcej krzyż, a dokładniej jego środek). Kręgosłup mam jeszcze "uszkodzony" między łopatkami (przesunięcie dwóch kręgów). Będę naprawdę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Voice666
16-01-09, 20:17
Z tym kręgosłupem to na twoim miejscu bym poszedł o poradę do lekarza i zapytał czy np: robiąc ciągi nic ci się nie stanie, bo jak masz ten kręgosłup w dwóch miejscach walnięty to nie jestem pewien czy siłownia to dobry pomysł. Nawet jeśli wcześniej ćwiczyłeś i nic ci nie było to nie oznacza, że za pare lat plecy się nie odezwą... to w pierwszej kolejności.
Reszta do znalezienia na forum.

slim shady
16-01-09, 20:18
Witam, a co lekarz mówił o ćwiczeniach siłowych z Twoją dolegliwością? Może basen byłby dobry dla Ciebie, jest dobry na kręgosłub,poprawia kondycje,i pracują wszystkie mięśnie, tylko domyślam się, że Twoim celem jest przybranie na masie, zapraszam do działu dieta i poczytaj podwieszone tematy, nie wiem jak z tym ćwiczeniem na siłowni bo nie jestem lekarzem, ani nie miałem doświadczenia z takim przypadkiem.

brabus87
16-01-09, 20:48