Zobacz pełną wersję : Trening dla początkującego
Witam.
Jest to mój pierwszy post na forum i zapewne najdłuższy w historii tego portalu A tak na serio, to ja już przechodzę do rzeczy.
A tak na poważnie, to chciałbym od 1.01.2009r. przystąpić do poważnych (;)) ćwiczeń. Piszę "poważne", bo "niepoważne" miałem już wcześniej. Chodzi mi o takie zwykłe ćwiczenia jak pompki, 5kg hantel i ściskacz. Pompki dawały efekty bo z dnia na dzień coraz to więcej mogłem ich wykonać :) Może i mój rekord nie jest zaskakujący ale jednak 30 pompek to też coś :P
Wzrost: 180 cm
Waga: 66 kg
Miejsca do ćwiczeń: tylko i wyłącznie swój pokój, na siłownię nie mam pieniędzy, a w szkole nauczyciel(ka) przychodzi kiedy chce basen na razie też odpada, bo od października kłopoty ze zdrowiem były i strach teraz jest, tak samo różne sztuki walki
Sprzęt: hantel 5kg, ściskacz, podłoga
Tryb życia: chciałbym zaznaczyć, że jestem programistą... czyli taki tryb siedzący bardziej niestety
Cel: mam na brzuchu kilka fałdek (jak siedzę :D) no i klatka piersiowa też nie jest pięknie wyrzeźbiona nie mówiąc już o rękach
Czytałem trochę postów na tym forum i widziałem trening DOMATORA, lecz niestety ekspandera nie mam, a i dużo miejsca na rozłożenie tylu krzeseł... No przepraszam bardzo nie mam
Bardzo bym prosił o pomoc w sporządzeniu (od podstaw zupełnych, może się też komuś jeszcze przyda) DOKŁADNEGO planu ćwiczeń, na czas nieokreślony.
P.S.: Kiedyś ćwiczyłem Aerobiczną 6 Weider'a i brzuch się lekko twardawy stał ;) Ale jakoś zaprzestałem wykonywanie, bo za dużo czasu mi to zabierało.
Jak mi się coś przypomni to dopiszę, a teraz czekam na pomocne posty.
Pozdrawiam serdecznie
biegaj,piłka,itp.,zdrowo jedz,trening domatora z wykorzystaniem wagi własnego ciała-jest o tym pełno w necie. Gogluj
edit: a co to za kłopoty ze zdrowiem ?
Biegaj, piłka? - W Zimę? :D Chcę od 01.01 a na piłkę jakoś troszki za zimno ;) I sali gimnastycznej też nie ma.
Zdrowo jedz - jestem w temacie dla początkujących, JAK zdrowo?