PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w treningu



Pawelekdabelek
26-12-08, 15:11
Witam jestem Paweł, jestem nowy na forum.
Wiek:16 lat
Waga:75
Wzrost:175

Chciałem prosić o pomoc w treningu, posiadam tylko hantle oraz ławeczkę ze sztangą. Mam zamiar zacząć treningi, tylko problem w tym, że nie wiem jakie ćwiczenia wykonywać i jak je rozłożyć, ponieważ mam czas tylko we wtorek,piątek,sobotę i niedzielę. W tej tematyce jestem zielony więc nie wiem też jakie partie ćwiczyć. Do tego chyba potrzebne by były jakieś odżywki, a na tych też się nie znam. Proszę o pomoc w doborze ćwiczeń dla początkującego(mam nadzieje, że ćwiczenia nie będą obciążać kręgosłupa-słyszałem, że w tym wieku takich jeszcze nie wypada robić, ale to pozostawiam specjalistom)
BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ I POMOC.

Napinacz01
26-12-08, 15:28
I tutaj znowu trzeba się odnieść do bardzo dobrego artykułu:

PLAN :

http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=15298&highlight=pocz%B1tkuj%B1cy+chudzielce+plany+masowe

PS. Jezeli nie ma masz drążka to zakup sobie jakiś, to nie jest duży wydatek ( około 20 - 30 zł) a to naprawde wazny element w siłowni :)

ODŻYWKI:

Jeśli chodzi o odżywki, to najpierw DIETA, którą znajdziesz tutaj dobierając sobie jedną z nich w zależności ile ważysz :)

http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=67

Następnie kup sobie jakiś Gainer np. z "Olimpa".

I bedzie gites :) Teraz tylko zacznij ćwiczyć, Powodzenia i przyrostów życze.

~~ Na przyszłość szukaj w przyklejonych.

Pawelekdabelek
26-12-08, 16:03
Dzięki bardzo, teraz pozostaje mi tylko wziąć się do pracy. Chętnie bym dał ci soga, ale nie wiem jak ;p

Pawelekdabelek
26-12-08, 16:11
Mam jeszcze małe pytanko, czytałem, że Gainery są dla osób bardzo szczupłych i można po nich dużo przytyć, a ja nie należę do tych szczupłych, nie jestem też, ale boje się, że przybędzie mi samary ;p

wil-qu
26-12-08, 16:15
koło szybka odp. masz po prawej bliżej brzegu SOG, naciskasz i dajesz koledze soga za pomoc :P

Pawelekdabelek