PDA

Zobacz pełną wersję : Czy moge brac odżywki

pawix23
25-12-08, 18:19
Jestem amatorem kulturystyki.Chciałem sobie kupic odżywke ale nie wiem jaką.Waże 60 kg i 164 cm.Mam 25 lat.I niem czy kreatyne czy gainery lub białko czy w proszku lub w tabletkach.I jestem po operacji przełyku a dokładnie refluksu zołądkowo-przełyku(przełyk baretta).Tylko mi chodzi o jakim składniku który jest w Testosterol 250mg w takiej odżywce.

Marian38
25-12-08, 18:23
Suple stosuje się jako dodatek do diety jesli ma jakieś braki.
Napisz jaką masz diete trening i wtedy coś będziemy mogli poradzić.

pimols
25-12-08, 19:16
dieta dobry trening i jest cool

Volves
25-12-08, 19:39
http://www.hipernet24.pl/sklep/img_items/b/093/9391.jpg

ht
25-12-08, 19:44
dopracuj dietke i jesli bedziesz mial braki mozesz dolozyc gainerka i bialeczko.do tego witaminki i mineraly. no i kreatyne mono.

Symu
26-12-08, 12:35
pawix23 objawy refluxu ustapiły po operacji?? i ile po operacji już jestes??

pawix23
01-01-09, 12:29
Dokładnie jestem już 3 lata i objawy ustąpiły.Mam tylko niewielkie owrzodzenia przełyku które lecze farmokologicznie.Tylko jest problem że nie mogę tyc bo obciążam serce.A trenuję już 2 lata a to nic mi nie daje.Waga 70 kg.Wzrost 164cm.Najwięcej udźwignę 90 kg.

pawix23
01-01-09, 12:32
jestem po operacji 2 lata a objawy już ustąpiły.Mam tylko niewielkie owrzodzenia.I lecze sie farmakologicznie.Tylko nie mogę tyc bo obciążam serce.

michal_f
01-01-09, 13:55
To jak tyc nie mozesz to treningu masowego nie polecam. Wiec moze trening na rzezbe. Do tego moze kreatynka w proszu bo szybciej sie wchłania. I mysle ze dobre bialeczko tez by nie zaszkodzilo a nawet pomoglo :)

pimols
01-01-09, 15:03
To jak tyc nie mozesz to treningu masowego nie polecam. Wiec moze trening na rzezbe. Do tego moze kreatynka w proszu bo szybciej sie wchłania. I mysle ze dobre bialeczko tez by nie zaszkodzilo a nawet pomoglo :)
na rzezbe i kreatyna?

michal_f
01-01-09, 19:16