PDA

Zobacz pełną wersję : Wojsko ,Masa, Problem !!!



Wilk05
23-12-08, 16:08
Witam.
Mam taki problem a mianowicie ćwiczę od dwóch lat na siłowni , od roku buduje mase mięśniową , na chwile obecną ważę 80 kg przy 186 cm wzrostu , aktualnie jestem na cyklu kreatynowym.
Swoją przyszłość chce związać z wojskiem dlatego nie dawno rozmawiałem z pewnym pułkownikiem któremu powiedziałem o swoich ćwiczeniach , niestety byłem bardzo nie miło zaskoczony jego odpowiedzią Powiedział mi że praktycznie wszystko co robiłem przez ostatni rok ( budowa masy ) pójdzie na marne , ponieważ w wojsku duża masa tylko przeszkadza w biegania itd , poza tym najważniejsza jest wytrzymałość a potem siła .
A mase i tak strce dużo biegając po poligonach....

Po tym co usłyszałem teraz nie wiem co robić , czy dalej kontynuować cykl , czy już teraz zmienić tym ćwiczeń na wytrzymałościowe i siłowe ?
Jak teraz ćwiczyć ?
Czy jeżeli nagle przestane ćwiczyć to dużo mięśni stracę ?
I co ogólnie teraz robić ?

Prezydent_1c
23-12-08, 16:27
Ale twoje "związanie z wojskiem" polega na pójściu do szkoły typu WAT czy WAM itp ? Czy pójściu do zwczajenej szkoły wojskowej ? Bo jeśli 1 możliwość to masa wcale nie spadnie bo nie ma tam takich wycisków jak w tej drugiej i nie musisz raczej nic zmieniać chciaż wiadomo że bieganie można by zacząć... jeżeli 2 opcja zmieniaj trening bo przyznam że ciężko jest...
Ps. wiem to bo mam kolege i tutaj i tutaj, z obydwoma ćwiczyłem rok temu i jak dostają przepustki to sie spotykamy i mi opowiadają co i jak... Ogólnie wojsko mało przyjemna rzecz :)

Wilk05
23-12-08, 16:38
Czyli co doradzasz przerwać cykl i nie przejmować sie spadkiem masy ?
PS: Mnie interesuje ta druga opcja ( szkoła podoficerska we Wrocławiu ).

hans87
23-12-08, 23:15