PDA

Zobacz pełną wersję : Trening domatora



Bull2
11-12-08, 22:00
witam,
Zalezy mi byscie napisali o cwiczeniach, ktore moge wykonywac w domu. Glownie chodzi mi o braki, klatke oraz łapki :-). To ma byc taka ogolnorozwojowka na kilka miesiecy dopoki nie pojde na silownie [zdrowie...]
Posiadam hantle oraz drazek. Kiedys widzialem jakies temat ze zdjeciami o treningu w domu, ale juz wygasly obrazki. Jak ktos je posiada to prosilbym zeby je wrzucil tutaj ! z gory dzieki.
P.S. Nie jestem az tak zielony w kulturystyce, kiedys w tym siedzialem.

hardworkOUT
11-12-08, 22:01
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp


kto jescze nie zna tej stronki......



edit; "Glownie chodzi mi o braki, klatke oraz łapki" - ktos ostatnio napisal na forum - to kup garnitur.

Bull2
11-12-08, 22:05
Dzieki, dzieki, tego wlasnie szukalem i zlalazlem ale nie wyswietlalo mi obrazkow... Garnitur juz mam ale kupie drugi.

@hardworkOUT (http://www.e-kulturystyka.info/member.php?u=10226) - Jakies cwiczenia polecasz na te partie co chcialem ?

pakeros17
11-12-08, 22:10
No przecież masz w tym linku wszystko opisane.

hardworkOUT
11-12-08, 22:10
przecierz jest wszystko w linku co ci mam polecac.

obrazki dzialaja.


edit; wyprzedzil mnie o kilka sekund drań ;)

Hasos
11-12-08, 22:11
Najlepiej kup sztangie z regulowanym obciążeniem, obciążenie i masz niczym sztanga.

Fehu
11-12-08, 22:33
cwicz tez nogi (przysiady,skipy, wznoszenia) i w miare potrzeby brzuch...

Volves
12-12-08, 20:11
skoro wiesz że nazywa się to "trening domatora"
to pytaj wujka google on jest szybszy od hardworkOut :D

Bull2
13-12-08, 10:11
Szkoda ze wiekszac cwiczen jest z tym czyms co sie rozciaga :p . Zalezalo by mi na czyms bardziej oczywistym np. drazek albo zeby hantla wykorzystac.

lukasz231
13-12-08, 10:52
Jak piszesz,że zielony w kulturystyce nie jesteś to powinieneś wiedzieć jak to wykorzystać;p