PDA

Zobacz pełną wersję : Redukcja czy dieta??



huberciik13
11-12-08, 16:08
Witam waze 120kg 190cm wzrostu i mam 16 lat.W koncu doszlem do wniosku ze chcialbym cos z tym zrobic i niewiem czy zastosowac mam redukcje czy diete jakas kaloryczna jestem w tym zielony i prosze o wasze komentarze w tej sprawie.

LeBron23LBJ
11-12-08, 16:43
zacznij biegac min. 3 x w tyg. (cokolwiek: piłka nożna, koszykowka itp.) i diete niskokaloryczna, Ogranicz słodycze (czyli węglowodany proste) i tłuszcze!

huberciik13
12-12-08, 15:21
a taka dieta z czego sie sklada , co mam jesc a czego nie ,i jak mam zapotrzebowanie 2700 kcal to ile mam ustwiac??
a co do biegania moze byc spacer gdzies 1,5 4-5 razy wtygodniu bo tyle mam akurat z przsytanka do domu??

huberciik13
12-12-08, 15:27
a sa do tego jakie wspomagacze czy cosik zebym szybko schudl??

Voice666
12-12-08, 16:13
a taka dieta z czego sie sklada , co mam jesc a czego nie ,i jak mam zapotrzebowanie 2700 kcal to ile mam ustwiac??
a co do biegania moze byc spacer gdzies 1,5 4-5 razy wtygodniu bo tyle mam akurat z przsytanka do domu??


Np kalorie to raczej do 1700 a nie 2700 i biegać, skakać, pływać, palić fat :)

slim shady
12-12-08, 16:32
jakos na oko wydaje mi sie ze zaniske masz to zapotrzebowanie ale moze sie myle

Borzydar
16-12-08, 21:45
witam kolego niedawno miałem ten sam problem otorz mam duza mase 115kg 189wzrostu 17 lat chodze na siłke trzasjkam trening na rzebe jak naj mniej tłuszczy ogranicz słodycze, smazone mieso i inne jajca jedz najlepiej gotowane zeczy ja jem najwiecej białka serów jogurtow ale sie masa nie przejmuje ostatni oczytałem o takiej budowie cizła którą właśnie ja mam nie pamietam jak sie nazywa ale to jest takie cos ze pod duza warstwa tłuszczy jest duzo mięśni czy jakoś tak robie trening na rzeźbe już schudłem 8kr do tego biegam biceps urusł mi 5cm więc powodzenia jak to sie mówi dupa w troki i do roboty :)) pozdro

Hasos
16-12-08, 23:32
Supli nie bierz bo odrazu zacznie spadac, dopiero jak się zatrzyma.