PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zacząć



Nemo
06-12-08, 22:42
Witam, jestem tu nowy i może napiszę od razu, że nie mam zielonego mpojęcia jak zacząć ćwiczyć, żeby wyglądać jak człowiek :)
Poczytałem sobie posty i zauważyłem, że są tu same posty dotyczące osób które chcą przybrać na wadze, a nie mogą.
Ja mam problem odwrotny - mianowicie mam lat 19, 171 cm wzrostu i ważę 69 kg i moje pytanie jest takie:
Mam najpierw zwrócić uwagę na ćwiczenia aerobowe typu: bieganie, rowerek żeby dopiero po zrzuceniu kilku kilo brać się za rzeźbienie ciała, czy też mogę od razu brać się za atlas i wpleść w to bieżnię?
I sprawa diety: mam tak samo jeść dużo białka i unikać węglowodanów, czy ćwicząć mam jeść normalnie, oczywiście według diety, której nie mam narazie ;)
Jak napisałem jakieś głupoty to z góry przepraszam - jestem początkujący.
:)

Bewolf
06-12-08, 22:57
nie rozumiem chcesz byc szczupleszjy??? jesli chodzi o poczatek to musisz zrobic ogolno rozwojowke czyli spokojnie malymi ciezarami wszystkie partie miesni;) potem musisz zrobic sobie baze, skupic sie na miesniach szerokich. Jak juz bedziesz mial lepsza forme to mozesz zacząc cwiczyc dokladnie to co bedziesz chcial poparwic w swoim wygladzie. No i przede wsyzstkim dietka;) bogata w wegle i bialko;) biegac tez mozesz;) wszystko co bedziesz chcial poparwic z zbudowac tak jak mowilem a jak juz bedziesz mial troche stazu to mozesz zainwestowac w jakies suple

Voice666
06-12-08, 23:18
No nie do końca tak. Wydaje się, że zauważyłeś u siebie pewne niedoskonałości typu odkładający się tłuszcz. Najpierw musisz się tego pozbyć czyli aeroby. Z fatu nic jeszcze nie wyżezbiono i racze się to nie zmieni.
Po drugie jak już zrzucisz fat to bierz się za masę, w dziale dieta masz opisane co i jak żeby przybrać na masie mięśniowej a nie tłuszczowej ;) no i trening na masę. A jak już będzie z czego żezbić to wtedy elegancko wyżezbisz z siebie Ahillesa.

Nemo
06-12-08, 23:25