PDA

Zobacz pełną wersję : tłuszczyk na klatce , prosze o porade



krzysztof122354
04-12-08, 22:07
Witam, jestem to nowy. Zanim opisze swój problem, zaznacze że nie jestem zielony w tematyce siłownia itd., troche kiedyś już ćwiczyłem a na bieżąco staram sie czytać o nowinkach w kulturystyce i wszystkim z tym związanym. Mój problem polega na tym że..mam lat 20, od 14 roku życia jestem troche grubawy. Zmienia się to okresowo, raz w zime grubszy, potem w lato chudszy itd. Niezależnie od tego nie zmienia mi sie klata, a właściwie tłuszczyk w niej. W wieku lat 17 ćwiczyłem rok na siłowni, nie miałem zbyt rezultatów dużych z wyglądu, ale to z powodu powiedzmy braku diety i za często zakrapianym czasem. Od kidy zgrubłem na klatce mam tłuszczyk, nie jest on taki jak u grubych, czyli takie obwisłe cycuszki, ale jednak wystające powiedzmy półkule. Nawet podczas roku ćwiczeń w tamtym okresie, owszem klatka stwardniała ale nad mięśniem dlaej był tłuszczyk. Potrafiłem ostro napiąć, ale nie było w lustrze zarysu klatki a dalej półkule. Postanowiłem na nowo zacząć cwiczyć, i moja mysl sie sprowadza do tego zeby, teraz z 4 tygodnie ogólnorozwojuwki, potem do marca masa, a od kwietnia rzeźba. Cwiczenia znam ok, ale co o tym sądzicie?? Może powinienem pierwsze spalić tłuszczyk z tej klatki, zeby na gotowym ciele dopiero masować itd, bo boje sie że masy złapie ale tłuszczyk zostanie.
Może miał kto podobny problem?? Dodam że planuje ćwiczyć trzy razy w tygodniu, dwa pozostałe dni mam treningi mma, więc uznajmy to za aeroby:-)

Voice666
04-12-08, 22:11
Pal fat, czyli ostro aeroby(biegamy, skaczemy itd.) Pozniej masa.

Ikar
04-12-08, 22:13
w sumie plan na przyszlosc nasz dobry a co do tego czy najpierw spalic ten tluszczyk to albo podaj wymiary wage wzrost albo wklej fotke bo tak ciezko sobie to w sumie wyobrazic. Oczywiscie jak bedziesz masowal to tego tluszczyku nabierzesz jeszcze wiecej ale przy rzezbie to spalisz i zostanie czysta masa

007
04-12-08, 23:30