PDA

Zobacz pełną wersję : Przepuklina pytanie!!!!



Spali
26-10-06, 08:55
Mam do was pytanie czy ktos z was mial przepukline w starszym wieku nie chodzi mi gdy sie mialo np5 lat
tylko np. zaczal trenowac zlapala go przepuklina i czy wrocil pozniej do treningow??
Bo ja niestety mam przepukline i musze isc na operacje i nie wiem czy jak bede juz po to bede mogl normalnie trenowac na silowni i kung-fu(ktore 7 lat juz trenuje) z gory dzieki za odpowiedzi

marcinczwa
27-10-06, 20:00
znam ludzi ktorzy po operacji przepukliny(i po dobrych treningach) bili swoje rekordy zyciowe, wiec powrót jest mozliwy ale nie od razu - ze wszystkiem trzeba poczekac aby nie zrobic sobie krzywdy jeszcze wiekszej.
Nie jestem lekarzem, wiec musisz lekarzy pytac czy po operacji bedziesz mogł dalej cwiczyc

MikeKSG
28-10-06, 12:00
Oczywiście! Kuzyn mial i znajomy!Oboje wrocili do normalnej codziennej aktywności! Musisz jednak pamietać że do ok miesiąca będziesz musiał sie wstrzymać z treningami! Rana pooperacyjna musi sie 100% zagoić a ciało musi sie przyzwyczaic.Jednak z tego co slyszalem jest to jedena z bezpieczniejszych operacji!
ps; Zdrowiej i do zobaczenia na derbach!

vold
28-10-06, 21:47
Ja miałem ok 1,5 roku temu (przepuklina pępkowa), 3 dni w szpitalu, po 3 miesiącach zaczołem lekko trenować po 6 miesiącach normalnie a nawet ostro, wszystko spoko, podstawą przy treningach pas.

Spali
29-10-06, 19:28
Dzięki za pocieszenie:)
Dowiedziałem się także od lekarza w piątek że najprawdopodobniej nie bede cięty tylko zabieg będe miał robiony laparoskopią gdzie nie ma po tym rany ciętej
DERBY ZA ROK:) JU&#379 SIĘ NIE UMIA DOCZEKAĆ
Voldemort ja mam przepukline pachwinową i wlaśnie twoje ostatnie słowa "podstawą przy treningach pas" a ja kurna pasa nie stosowałem bo nikt mi nie powiedział że to jest konieczne a później się biłem w głowe jaki ze mnie debil :twisted:

vold
29-10-06, 20:04