PDA

Zobacz pełną wersję : Co i jak ?



macinmw
27-11-08, 20:42
Zacznę może od przywitania, wkońcu piszę tu po raz pierwszy. Przechodząc jednak do sedna sprawy, prosiłbym o przedstawienie jakiejś ciekawej listy odżywek, która najlepiej łączyła by redukcję tkanki tłuszczowej, jednak w moim przypadku spada ona dość szybko i może lepiej wypadałoby się skupić na diecie na rzeźbę, poniżej zamieszczam kilka przydatnych informacji :

Wiek : 17 lat
Wzrost : 180 cm
Waga : 73 kg
Pomiar tkanki tłuszczowej (z przed 2 tygodni, czyli dość świerzy) ~ 18 %
Przeciwskazania : żadne
Alergie : brak
Aktywność : obecnie trening na siłowni 3 razy w tygodni + bieganie w weekendy.

Z góry dziękuje za pomoc !

Punisher
27-11-08, 20:48
Staż na siłowni i doświadczenia w suplementacji, treningach?

macinmw
27-11-08, 20:57
Ćwiczenia amatorskie regularne od około 2.5 roku, trening na siłowni 1.5 roku, może 2-3 miesiące mniej, odnośnie suplementacji, to jestem amatorem, zacząłem 2 miesiące temu od reduktorów na których obecnie "jade".

burn
27-11-08, 21:24
Przepraszam z czego Ty się chcesz "rzeźbić" ? Przy tym wzroście to bym powiedział, że raczej powinieneś być szczupły. Najpierw masa masa i jeszcze raz masa :)

macinmw
27-11-08, 21:32
Ja mam specyficzną budowę ciała, a poza tym przez wiele lat nie zaliczałem się do tych najszczuplejszych i lekkie zapasy tłuszczu na moim ciele pozostały, więc jest z czego zacząć rzeźbę.

burn
27-11-08, 21:41
Aha czyli myślisz, że z tłuszczu wyjdzie Ci definicja mięśni. Gratuluję, nie mam więcej pytań :)

Punisher
27-11-08, 21:44
Hmm może jabłczan kreatyny kup i trening na rzeźbę. Wzmocni to twoje mięśnie podczas treningu. Grunt to wytrwałość. Oczywiście w celu uzupełnienia diety możesz zakupić odżywkę białkową, bo pewnie wiesz, że co jesz takim się stajesz.

macinmw
27-11-08, 21:45
No to w takim razie, gdy mam lekki nadmiar tłuszczu to pomimo tego mam brać jakieś suplementy wysokobiałkowe ?

burn
27-11-08, 22:15