PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie odnośnie planu treningowego



vonder
22-11-08, 01:51
Witam, jestem można powiedziec zielony w tematyce chociaż na siłownie chodzę już dobrze ponad rok z małymi przerwami. Szukam kogoś kto pomógłby mi ułożyć plan treningowy. Moj cel jest prosty - ogólna poprawa sylwetki, bez jakichś wielkich mięśni. Jestem już trochę wyrzeźbiony, ale moim problemem jest niewielka masa - ważę około 73 kilo przy 185 cm. W związku z tym zależy mi na przybraniu na wadze oraz na wyrzeżbieniu głównie klatki piersiowej, bicepsów, mięśni brzucha, może trochę nóg bo chude mam jak patyki pomimo ćwiczeń:)Zależy mi tez na ogólnej sprawności, póki co biegam na bieżni, ćwiczę na takiej maszynie imitujacej wchodzenie po schodach + brzuszki, atlas, hantle. Korzystam również z sauny i basenu w celu poprawy kondycji. W siłowni do której chodzę jest bardzo dobry wybór sprzętu, praktycznie wszystko co mi przychodzi do głowy, więc nie mam jakichś limitów sprzętowych specjalnie.

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki odnośnie planu treningowego (biorąc pod uwagę również basen ewetualnie), myślę również nad jakimiś odżywkami (jakie w moim przypadku?). Ile razy w tygodniu na siłowni?Dodam, że ze względu na dosyć sporą wadę wzroku nie zamierzam podnosić jakichś dużych ciężarów, raczej zależy mi na systematycznych powtórzeniach mniejszymi ciężarami, tak aby nie nadwyręzać specjalnie wzroku. Mam 22 lata. Bedę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam

adonis18
22-11-08, 12:15
siema.
najpierw się zajmij dietą ziomuś bo 73 kg przy twoim wzroście to troche mało ;)
jakąś masóweczkę musisz zrobić w dziale trening jest kilka przykładów. musisz stosować większyciężar i progres bo inaczej będzie ciężko
jeśli masz już ponad rok stażu to możesz śmialo wrzucić kreatynke np. olimpu i jakiegoś gainerka/białeczko jak diety nie będzie ci się udawało utrzymać
powinno być dobrze ;)
elo

Geryon
23-11-08, 18:29