PDA

Zobacz pełną wersję : Witam i prosze o pomoc



janekziomek2
21-11-08, 19:19
Witam, mam 17 lat i chciałbym wam przedstawić mój problem : otóż jestem strasznie chudy, bardzo chciałbym przytyć ale wciąż bezskutecznie próbuje i właśnie z tego powodu mam straszne kompleksy ;/ mój dzień wygląda mniej więcej tak :

śniadanie rano przed szkołą - kanapki


po szkole obiad ( przeważnie pierogi z twarogiem, zupa kartoflanka, spaghetti lub tradycyjne polskie ziemniaki oczywiście z jakimś mięsem )

między obiadem a kolacją przeważnie coś przekąszę ale na pewno nie jest to jakiś ciężki posiłek

kolacja – kanapki

Co jest ze mną nie tak ? czy to przez to że nic nie jem w szkole ? czy też może przez to że mam szybką przemianę materii ( praktycznie codziennie ląduje w toalecie ) ? albo że śniadanie i kolacja to zwykłe kanapki ? proszę o pomoc bo naprawdę zaczynam już powoli wątpić ;/ i prosiłbym o wyrozumiałość bo nie znam się zbytnio na dobrym odżywianiu .

tom
21-11-08, 19:48
chcesz poprostu przytyc?

jedz wiecej - efekt murowany

Sokol
21-11-08, 21:06
dieta,jak nie to jedz duzo i zwracaj uwage co

slim shady
21-11-08, 21:28
musisz wrzucic conajmniej 2 posiłki w szkole, oczywiscie moga to być kanapki, jedz duzo poprostu, i staraj sie uwazac co jesz,

pimols
21-11-08, 22:50
Witam, mam 17 lat i chciałbym wam przedstawić mój problem : otóż jestem strasznie chudy, bardzo chciałbym przytyć ale wciąż bezskutecznie próbuje i właśnie z tego powodu mam straszne kompleksy ;/ mój dzień wygląda mniej więcej tak :

śniadanie rano przed szkołą - kanapki


po szkole obiad ( przeważnie pierogi z twarogiem, zupa kartoflanka, spaghetti lub tradycyjne polskie ziemniaki oczywiście z jakimś mięsem )

między obiadem a kolacją przeważnie coś przekąszę ale na pewno nie jest to jakiś ciężki posiłek

kolacja – kanapki